ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
رز جون منم omron دارم راضیم. دو تا داریم یکی که جدیدتره مدلش اینه
X7Smart
اون یکیم بعدا مدلشو می بینمو میام تو همین ارسال می نویسم. اون یکی به نظرم ازین نظر که گذاشتنش تو کیفش راحتتره و ارزونترم فکر کنم باشه بهتره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
رز جان ماهم omronداریم بیشتر از ۳ ساله خیلی راضی هستیم چندین بار چک کردم با جیوه ای مطب یکی بوده مدلش m3هست بهمون گفتن بعد ۵ سال باید کالیبره بشه تا دقتش کم نشه تا قبل ۵ سال هم تا زمانی که از ارتفاع نیوفته اوکی هست
دستگاه تست قند خونمون و تب سنج هم بیور هست اونم به نظرم مارک خوبیه راجع به فشار سنجش اطلاعی ندارم اما از این دو تا راضی هستم
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
مرسی بچه ها،بیورر قبلا داشتیم و عالی بود واقعا... ولی فکر کنم برقش با برق ما یه فرقی داشت که ما قرض دادیم به یکی و همون اول زد سوزوندش متاسفانه...
خواستم ببینم زیر ۱ تومن پیدا میشه که مثلا در همین حد بیورر یا omron ها باشه... چون دکتر هم همین omron رو پیشنهاد داد... ولی خب انگار نیست... باید ۱.۵ تا ۲ هزینه کنیم برای یه فشار سنج ساده !!!!
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
رز جان فشارسنج omronهمین مدل m2 فکر کنم ۱۳۰۰ اینطورا باشه از ۱.۵ یه ذره کمتره ولی من توی سایت ایمالز هم که دیدم زیر ۱۲۰۰ نیست.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
رزي جون در مورد این فشارسنجی که من دارم هم میخوای یکم تحقیق کن
من راضیم ازش
Accumed
البته من هدیه گرفتم از یه عزیزی ❤️
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
رز من زیکلاس مد ( Zyklusmed) دارم خیلی راضیم از قیمت الانش خبر ندارم
مامانم یه برند دیگه داره و خیلی راضیه اگر بخوای فردا نگاه میکنم برات
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سلام بچه ها
ی سوال دارم نمیدونستم کدوم تاپیک بپرسم
واسه سلامت لثه و استخون لثه میشه چیکار کرد؟
ی خانومی از اقواممون اومد ایمپلنت کنه گفت دکتر گفته استخون لثه تحلیل رفته
منظورم حالا اینه ک واسه تحلیل نرفتن استخون لثه و محکمی و زیباییش چیکار باید کرد غیر از مسواک و نخ دندان؟
من همش استرس دندونام دارم الانم چندتاشون خرابه هنوز نتونستم برم دکتر چون دخترم تنها نمیمونه پیش کسی
تا حالا وارنیش رو پیدا کردم تو نت میگن خیلی خوبه ولی اطلاعی در موردش ندارم ک چجوریه و کجاها انجام میشه؟
دیدین مثلا واسه پوست کدر آدم چندتا کرم اینا میزنه تغذیشو درست میکنه میگن پوستش ور اومده چقدر قشنگ شده؟واسه دندون و تقویتشده چیکار میشه کرد؟
شاید سوالم مسخره باشه ولی شده خوره جونم
سنی دندون فقط ب سمت تحلیل میره؟ نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
عاطفه جان وقتی دندون افتاده یا کشیده شده باشه بعد بک سال استخون زیر لثه شروع به تحلیل رفتن میکنه و بعدش برای ایمپلنت تزریق پودر استخوان لازمه اگر دندونی هست که نداری باید مواظب دندون مقابلش ( بالا یا پایین) باشی چون اون دندونم به سمت پایین رفته رفته حرکت میکنه و بعد چند سال از دست میره ضمن اینکه مسواک اون دندون رو توجه بیشتر باید کرد چون عمل جویدن خودش باعث تمیزی دندون میشه اگه دندونی نباشه دندون مقابلش چون عمل جویدن رو نمیتونه انجام بده اصلا تمیز نمیشه
برای کلیت مراقبت هم مسواک و نخ و گاهی چرخوندن اب نمک تو دهن کافیه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
ممنون نونا جون
من ی دندون اسیابمو کشیدم
خیلی نگرانم
و کلا هم دندونام جنسش خوب نیس باتوجه ب اینکه بعد زایمان اصصصصصصلا مراقبت نمیکردم چون دخترم خیلی گریه میکرد همه میگفتن شیر نداری و اصلا وقت رسیدگی نداشتم و مدام شیرینیجات میخوردم ک شیرم بیشتر بشه حس میکنن دندونام بدتر شدن
حالا میخوام نوبت بگیرم چک بشن ولی اون یکی ک نیست رو اعصابم هس
هم ایمپلنت برام هزینه بره هم جرات نمیکنم آخه همه میگن دردش وحشتناکه
شما تجربه ای دارین؟
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
ایمپلنت درد نداره عاطفه جان بی حس میشی دیگه
پسر ۱۹ ماه ❤