ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
رخشید جان نه عزیزم جلوی هیچ آزمایش و سونویی رو نگرفتن
فقط از حالت اجبار خارج شده ،قبلا اجباری بود
بیمه تکمیلی هم تقبل میکنه ،فقط سل فری فک کنم آزاده
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab، رخشید
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
منم اگه قسمت باشه و باردار بشم با اینکه سنم زیر ۳۵ هستش سل فری رو انجام میدم.
من وقتی تو خیابون از این بچه های سندروم داونی میبینم انقدرررر تعجب میکنم.کم مونده فقط شاخ رو سرم سبز بشه. میگم مگه مادر اینا غربالگری نرفته ؟؟؟؟ چقدر دل گنده هستن بخدا. البته میدونم خیلی وقتا بحث هزینش مطرحه ولی به نظرم کسی که پول غربالگری رو هم نداره نباید بچه دار بشه!!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab، رخشید
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
رخشید خوب کاری میکنی فقط حواست باشه زیاد تو مرحله تحقیق نمونی
من از یکسال قبل از بارداری تحقیق میکردم، ۶ ماه قبل از اقدام اسید فولیک خوردم و بعد یک سال در انتظار که حامله بشم
دیگه حالم از بی بی چک و اسید فولیک و غیره بهم میخورد
والا گاهی خوبه تا آدم بیخیال پیش بره یعنی زیاد جزئی نگر نباشه.
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
درسته نونا، از بی اطلاعی هم هست. واقعا هم دلیلی وجود نداره که کسی بخاطر فقر بچه دار نشه، ولی یه چیزی هست به نام جبر جعرافیایی، وقتی تو این خراب شده زندگی میکنی همچین چیزایی هم به چشم میبینی دیگه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Rose، youtab