ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
مریم جون به سلامتی انشاالله گل پسرتو بغل بگیری
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
۱۴۰۱/۹/۱۲، ۰۱:۴۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۱۲، ۰۱:۴۶ صبح، توسط maryam_na.)
آره مینو، کلا هر چی بارداری اولم خوب بود این بارداریم جالب نبود و دوباره سرما هم خوردم، سنگینم هستم واقعا اذیتم. می خواستم آنفلوانزارو دیگه واکسنشو نزنم احتمالا سه شنبه اگه دکترم قبول کنه بزنم. سر دخترم شوهرم یه دو باری سرما خورد من ازش نگرفتم ولی این بارداریم تو این سه ماه، این سومین سرمایی که می خورم و دیگه جون برام نمونده و خوابمم جدیدا خوب و کافی نیست.
مرسی آرزو جون و ان شاالله تو هم هر وقت که خودت خواستی و آمادگیشو داشتی نی نی دار بشی و سلامت و به موقع بیاد بغلت.
فدات نونا جون و خدا دخترتو برات حفظ کنه و ان شاالله که راحت از پس بچه داری برمیای و تا ۱-۱.۵ سال دیگه که ان شاالله دومی بیاد دخترت کلی بزرگتر میشه و دومیم بیاد اولیها یه دفعه کلی بزرگتر و عاقلتر میشن و با هم همبازیهای خوبی میشن و همبازی داشته باشن، راحتتر بچه داری. من پسر خواهرم از دخترم دو سال کوچیکتره، ایران بودم یه چند باری من نگهشون داشتم خواهرم سرکار بود و عملا خودشون دو تا با هم بازی می کردن و کاری با من اون قدر نداشتن و نگهداری جفتشون راحتتر از دخترم تنها بود.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
مرسی مریم جان از دلگرمیت بوس بهت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• maryam_na، youtab
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
رخشید جان جواب ازمایش بتا گرفتین ؟
مسیر جهان دوره گردیست
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
اره ندایا جان چند ساعت بعدش آنلاین جوابش اومد