ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
منم الکترواستیل ،۲ قلو دارم الان ۶ ماهه
راضیم
چون من یخچال قبلی م هم امرسان بود،اونم صدای موتورش زیاده
الان برام اذیت کننده نیس
اما اگه یخچال خارجی داشتید قبلا ،صداش براتون زیاده
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
پری جان تلویزیون ما ال جی ، راستش نمیدونم به چی باید دقت کنی
ما راضی هستیم ۵ ساله داربم
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• پری
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۱:۱۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۱:۱۹ صبح، توسط Celin.)
پری جان من خودم ال جی دارم مامانم سونی
به نظرم کیفیت صدا سونی خیلی بهتره
با اینکه برای من جدیدتره
شاید مدل به مدل فرق کنه سوال کن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• پری
ارسالها: 1,120
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,251 in 846 posts
تشکر Given: 4,447
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,744
پری جان واسه هر وسیلهای خریدن باید لابف استایلت و بسنجی. تلویزیون ما هم این چیزا رو نداره. ولی نیاز بهش نداریم چون کلا ماهی یه بارم روشن نمیشه. برو سرچ کن ببین چیا دارن و تو کدومش برات کاربردی ه. همون و بگیر.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• مینو، پری
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۹:۴۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۹:۴۱ صبح، توسط نسیمه جااان.)
پری ما هم الجی داریم
اسم مدلش رو حقیقتا یادم نیس دقیقا
ولی به نت وصل میشه ،رسیور داره
تصاویر ۴kپشتیبانی میکنه
اون موقع ک رفتیم بگیریم سونی و سامسونگ و الجی کنار هم موجود داشت
سونی ک بالاتر ازبودجه ما بود کلا
بین الجی و سامسونگ ،زنده بودن رنگ ها در الجی بیشتر بود
وگرنه تفاوت چشمگیر خاصی نداشتن
فروشنده هم پیشنهادش الجی بود
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا، پری
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۳:۵۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۴:۲۳ عصر، توسط صنوبر۷۱.)
پری جان ما سامسونگ داریم راضی ایم ولی راستش رضایت من خیلی ملاک نیست چون چنددماه یه بار شاید روشن کنیم.
امکاناتم زیاد داره ولی استفاده نمیکنیم به نظرم همونی که مهتا میگه خیلی درسته ببین انتظاراتت چیه طبق اون خرید کن
البته ما فقط از این قابلیتش که صفحه گوشی رو بندازیم روی صفحه تلویزیون برای فیلم دیدن استفاده میکنیم که این قابلیتو برادرشوهرم که سونی دارن میگه تلویزیونشون نداره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• پری
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۴:۴۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۴:۴۷ عصر، توسط شیدا.)
ما الجی داریم پری
خیلی راضی هستیم
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
(۱۴۰۱/۱۱/۸، ۰۷:۰۰ عصر)liyane نوشته است: رزي جون قوربون محبتت
اخه لوازماي خودم از سايد و لباسشويي و .. خارجين
چون بودجه ما براي خريد لوازم خونه نهايتا ٢٥٠ تومنه
نميتونم لوازم خارجي خونه رو بدم به جاش ايراني جايگزين كنم
ظرف و ظروفمم حتي نميتونم مال تهران رو ببرم بايد براي اونجا قيمت مناسب پيدا كنم
خواهر جان شمال هركس مياد مست ميكنه ميزنن ميشكونن ادم ك و ن ش ميسوزه
من بايد براي شمال لوازم قيمت مناسب ولي خوشگل پيدا كنم
حتي الان كه مبلامو عوض كردمم نميتونم مبل آبي ها رو ببرم شمال چون هال كوچيكه و توش مبل و ناهارخوري كلاسيك جا نميشه بنابراين بايد بفروشم
رز توام داري لوازمت رو عوض ميكني ميدونم اهل تحقيق زيادي هستي به هر نتيجه اي رسيدي به منم بگو چون اين روزا سرم خيلي شلوغه
مينو جون
پائولا جون ممنونم
از بانک ملی وام کالا ۲۰۰ میلیونی بگیر بعد برو باهاش سرای قم کلا لوازم خانگی ایرانی داره از هرچی که فکرش رو کنی بخر
تهرانم میتونی خرید کنی ولی خب اونجا ارزون تر و اقساطی ام دارن.
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane، Rose