امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مدیریت هزینه ها
ما دیگه دراوردیم یه چیزی خریدیم باهاش الان چیزی نداریم تو بورس

اگه چیزی از این شوهر دوستم دستگیرم شد ولی بهت میگم
فعلا که میگفت تا اردیبهشت خوبه
حالا تو به این گوش نکنا باز ببین بقیه که واردن چی میگن
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Nedaaa28
پاسخ
سلام مهرناز جان
آروم باش Big Grin
پسر ۱۹ ماه ❤
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • مهرناز
پاسخ
با ۶۰۰ تومن فقط ماشین میشه خرید خب. یا سکه. یا با یکی شریکی آپارتمان تو رباط کریمی جایی.
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Rose، مهرناز
پاسخ
مهرناز اگه میتونی باهاش وام بگیر
یه زمین بخر
اگرم نه ،طلا بخر
برای حفظ ارزش پولت
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • مهرناز
پاسخ
مرسی بنسای جان پس نگه میدارم
پسر ۱۹ ماه ❤
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Bonsai
پاسخ
یکی بیاد به من مدیریت هزینه بده

درامد بالا
پس انداز صفر
تنها هنرم این بود ملک هامون نفروختم
یک کارخونه دارم احداث میکنم شهر خودمون طرح سردخانه و بسته بندی خرما
در صورتی درامد نجومی دارم
یک دپارتمان املاک هم دارم که میخوام تبدیلش کنم به هلدینگ
منتها انقدر بی برنامه پولا خرج میشه اعصابم بهم میریزه هربار بهش فکر میکنم

یک مشکل دیگه ام دارم
از اشپزی متنفرم
بیشتر از بیرون میخرم
خیلی هزینه میشه
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان