امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پادکست های خوب
#41
چندتا پادکست خوب برای زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته میشه معرفی کنید؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ
#42
بالاخره برای کدوم سطح بذاریم خانوم فسقلی؟ مبتدی یا متوسط یا پیشرفته؟
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • miss shin، Targol
پاسخ
#43
آخه تا از مبتدی به پیشرفته برسی حداقل ۵-۶ سال زمان می‌بره.
پاسخ
#44
این پیج خیلی محتواش مفیده و فیلتر هم نیست:

https://www.podcastsinenglish.com/pages1/level0.shtml

اینم خوبه:

https://24talk.ir/category/blog/multimed...te-english
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Arezoo1984، mahtakhanoum، Rose، خانم فسقلی
پاسخ
#45
سلام بچه ها
یه پادکست خوب برای دوران بارداری و نوزادی لطفا میشه بهم معرفی کنید.
خدایا شکرت
پاسخ
#46
پادکست راوکست هم دوست دارم
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Gitii، نیوشا123
پاسخ
#47
دو قسمت از پادکست رادیو ماجرا گوش دادم و خیلی جذاب بود
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya، Gitii
پاسخ
#48
مهتا خانم میشه لطفاربگی موضوع ش چی بود؟
گل پسر ۳۰ ماهه.  Rolleyes
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • mahtakhanoum
پاسخ
#49
کلا رادیو ماجرا سفرنامه‌طوره. یعنی با کسایی صحبت می‌کنه که به جایی سفر کردن و در موردش توضیح میدن
اپیزود اولش در مورد افعانستان و اپیزود دومش جنوبگان هستش.

قسمت آخر رادیو مرز هم در مورد بازماندگان زلزله هست و عالییییی ه.
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya، saba، ستی‌لیته
پاسخ
#50
رادیو ماجرا برای همکاره منه اقای سود بخش پیج اینستاشون پرید دوباره یه پیج زدن
۱۴۰۱/۲/۲۶   بالاخره مال هم شدیم Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya، mahtakhanoum، ستی‌لیته
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان