ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
دیشب مهمون داشتم ساعت ۱ رفتن
بااین حال اون فصل تخصصی رو تستاشو تموم کردم ی ددر دیگم تستاشو مرور کردم
صبح هم ۱۰۰ صفحه کامپیوتر رو مرور کردم
دخترم ۱۸ماهه شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
من این چند روز کلی کار مفید انجام دادم و واقعا راضیم
نت گردیم رو هم تبدیل به اموزش کردم
کتاب خوندم
درس خوندم هم برای کنکور هم زبان
مطالب فتوشاپ و ای سی دی ال مرور کردم و کلی با لپتاپ کار کردم و برنامه های جدیدتر روش نصب کردم
یک کار پاره وقت شروع کردم و درآمدش بد نیست
الگوهای خیاطیمم دراوردم برای دخترم میخوام لباس بدوزم تنوعی ذهنم اروم بگیره
یک فرشینه دارم میبافم طرح گل با تم سبزابی رنگ مورد علاقه ام با دخترم انجام میدیم البته اون بیشتر نخ هارو داغون میکنه
یک کار گلدوزی ام هدیه واسه خانم برادرم انجام دادم رو به اتمام فقط چندتا گل و برگ هاش مونده تا تمام بشه
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mahtakhanoum، Rose
ارسالها: 218
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,058 in 183 posts
تشکر Given: 283
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
1,162
من چند روزه درگیر کارم هستم
دیروز خیلی کم وقت گذاشتم برای زبان
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 218
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,058 in 183 posts
تشکر Given: 283
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
1,162
دیروز بعد چندین روز فاصله افتادن برای خوندن نرم افزار ،بالاخره دیروز کمی خوندم
زبان هم خوندم
کتاب متفرقه نخوندم واقعا فرصت نمیشه با بچه
شاید منم شروع کنم کتاب الکترونیکی بخونم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 218
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,058 in 183 posts
تشکر Given: 283
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
1,162
دیروز هیچ اقدامی برای اهدافم نکردم
اشتراک زبان شناس هم تموم شده
حس میکنم اهدافم خیلی سنگین بوده خخخخ
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
بعد چند روز امشب ی فصل تخصصی خوندم بعلاوه ۵۰ تا تستش
واقعا خواب غلبه میکنه بهم
کاش باز بتونم ادامه بدم
خدایا کمکم کن
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 218
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,058 in 183 posts
تشکر Given: 283
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
1,162
واقعا با کار و بچه خیلی چیزا غیرممکن میشه
ولی نباید کم بیارم
سرکار قبلی اگه بودم میشد اونجا نرم افزار رو کار کنم یا زبان بخونم ولی اینجا نمیشه
حالا شاید نرم افزار رو اینجا بتونمکاری بکنم یه چند روز بگذره قرارداد ببندن با سرپرست خودم صحبت کنم اینجا نرم افزار رو تمرین کنم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mahtakhanoum
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
الهام جون هنوز دفترچه نیومده
امیدوارم حداقل امسال نیاد و اوایل سال بعد بیاد
پارسال اسفند دفترچه اومد و اردیبهشت آزمون بود
مرسی عزیزدلم
الهیییی آمین
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۱/۱۱/۱۱، ۱۲:۲۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱، ۱۲:۲۲ عصر، توسط atefehjjjjjjj.)
امتیاز تاهل و فرزند رو منم شنیدم
ولی انگار اونام ی شرایطی داره
دوستم پارسال یکی از این دو بهش تعلق گرفت یادم نیس چرا
کاش جفتش بهم تعلق بگیره
کاش قبول شم
کاش
بچه ها من شبا راندمان بشدت میاد پایین
صبح زود هم نمیتونم بیدار شم ینی نیاز به آلارم چیزی دارم
از طرفی اگر آلارم بزارم رو گوشیم دخترم بیدار میشه
شوهرم ب هیچ وجه بیدارم نمیکنه ینی چندبار گفته من صدات کردم بیدار نشدی
چیکار کنم ک ساعت ۷ صبح بیدار شم؟
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 218
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,058 in 183 posts
تشکر Given: 283
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
1,162
دیروز بالاخره تونستم هم نرم افزار بخونم
هم زبان رو کمی جلو ببرم