امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محصولات مراقبتی پوست و بدن
(۱۴۰۱/۱۰/۱۹، ۰۱:۳۴ عصر)Targol نوشته است:
(۱۴۰۱/۱۰/۱۹، ۰۲:۵۰ صبح)atefehjjjjjjj نوشته است: من پریم بیرنگ قبلا میزدم بد نبود
الان تعریف ژیناژن و ژنوبایوتیک رو خیلی شنیدم

پژگچ هم خیلی خوبه

ژگژپلس قبلا میزدم رو دست نداشت 
خیلی خارجی بود Big Grin
از خارج هم خارجتر  Tongue Rolleyes
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Targol
پاسخ
اتفاقا به یه انلاین شاپ سفارش داده بودم. لعنتی انقضا گذشته ارسال کرد نتونستم استفاده کنم Sad
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • atefehjjjjjjj، دانژه
پاسخ
ترگل Big Grin Big Grin Big Grin
پاسخ
بچه ها زینک پلاس تو ریزش مو تاثیر داره ؟
تجربه دارین؟
نفهمیدم هفته ای ۳ روز بخورم یا هرروز؟
دخترم ۱۸ماهه شد  Heart
پاسخ
بچه ها یک ریمل خوب که مژه رو بلند کنه و حجم بده معرفی میکنید؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ
من به نظرم ریمل های دبورا و گلدن رز خوبن. اسنس هم بد نیست.
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • خانم فسقلی
پاسخ
سلام لطفا یه کرم پودر سبک که پوست رو تیره نکنه و خط نیفته رو پوست معرفی میکنید؟
پاسخ
من کرم پودر نمیدونم ولی موس اسنس به نظرم خوبه.
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • New Mishool
پاسخ
(۱۴۰۱/۱۱/۸، ۱۱:۳۳ صبح)New Mishool نوشته است: سلام لطفا یه کرم پودر سبک که پوست رو تیره نکنه و خط نیفته رو پوست معرفی میکنید؟
میشول من مای میزنم
سری ولوت مشکیه تیوپش خیلی راضیم
Heart  پسر دو ساله من  Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • New Mishool
پاسخ
بچه ها سایت خانومی تخفیف زده ،بعضی چیزاش بد نیستن
خواستین یه نگاهی بیندازید
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • New Mishool، Rose، youtab، خانم فسقلی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان