ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۱/۱۱/۱۳، ۱۰:۴۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۳، ۱۰:۴۵ عصر، توسط atefehjjjjjjj.)
وای فلامینگو جون چ جذاب
بنظرت موکاپات بهتره یا فرنچ پرس؟
قهوه فرانسوی فرقش با ترک چیه؟،جفتشون تلخن دیگه
هوم؟
دخترم ۱۸ماهه شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• فلامینگو
ارسالها: 740
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,065 in 518 posts
تشکر Given: 1,314
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,286
عاطفه جون آره هردو تلخه ... در مورد قهوه ترک از ویکی پدیا برات اینو دراوردم:
قهوهٔ ترک به شیوهٔ خاصی از آمادهسازی قهوه اطلاق میشود، در نتیجه برای آمادهسازی قهوهٔ ترک نیازی به نوعی خاص از دانههای قهوه نیست. دانههای قهوهٔ ترک بیشتر از هر روش دیگری تا بیشترین حدممکن خرد و ریز میشود.
من فقط موکاپات داشتم ولی شنیدم فرنچ پرس هم خیلی خوبه ... دقیق نمیدونم ...
ولی خوبه که نزدیک مرز هستین و میتونی قهوه خوب گیر بیاری ...
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
عاطفه جان موکاپات قهوه قابل قبولی میده برای شروع خوبه
برای کف شیر هم شیر رو بذار گرم بشه بعد با همزن چند دقیقه بزن
قهوه خواستی بگیری بگو برای چه دستگاهی میخوای که برات متناسب آسیاب کنن
اگر میخوای قیافه خوبی داشته باشه قهوه دالگونا با قهوه فوریه اونم خوبه
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سلین جان قهوه دالگونا درست کردم منتها ازین همزنای کوچیک ندارم کف نداد
مرسی بابت راهنماییت
دخترم ۱۸ماهه شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
عاطفه منظورت از همزن کوچیک چیه؟
من از همزن برقیم(یه پایه اش رو وصل میکنم) یا همزن گوشتکوب برقی استفاده میکنم
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سلین منظورم اون همونایی کوچولو شارژی کف ساز شیره
حس کردم اون باید باشه نه؟
همزن برقی بزرگه آخه
عه همزن گوشتکوب برقی رو یادم نبود ممنون
موکاپات برام سنگینه فعلا قیمتش
فرنچ تست همون فرنچ پرسه،؟ اونو خواهرم داره واسه دمنوش خوردن استفاده میکنه
تو اون چجوری قهوه میخورین،؟
فوم شیر چیه؟، همون کف شیره یا آماده میفروشن؟
من خیلی صفرم تو این مسائل
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
عاطفه فرنچ تست ک یه نوع خوراکی هست
فک کنم خواهرت همون فرنچ پرس رو داره
شیر پرچرب رو گرم کن قبل از این ک قل بزنه، خاموش کن، بریز تو یه شیشه در بسته، حسابی تکونش بده ،کف تولید میکنه خودش
این کف شیر رو بهش میگن فوم
البته منم خیلی حرفه ای نیستم ،دست وپا شکسته بلدم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
بچهها نوشیدنی گرمی که من خیلی دوست دارم و استفاده میکنم چای هست. اگه بلد نیستین بگید که دستورشو براتون بذارم. اگه نتونستید تو فروشگاهها پیدا کنید هم بگید ادرس براتون بذارم، چون یکم سخت گیر میاد.
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
۱۴۰۱/۱۱/۱۵، ۰۲:۱۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۵، ۰۲:۱۲ صبح، توسط ستیلیته.)
من چای خیلی دوست دارم، ولی چون چایسازم چند ماه یک بار خراب میشه و مجبور میشم چایساز نو بخرم و تا الان که ۴ سال از عروسیم میگذره ۴ تا چایساز عوض کردم (حتی بوش رو هم بعد مدتی موفق شدم بترکونم)، تصمیم گرفتم فقط لیپتون بخورم. شما چای لیپتون میخورین یا نپتون؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab