ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۱۱/۲۵، ۰۳:۰۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۵، ۰۳:۱۲ صبح، توسط Rose.)
کژال غصه ی چی رو می خوری؟
اینهمه مانکن داریم توی سایت

ندا رو یادتههههههه؟؟؟؟؟؟ شیدااااااا.... پری... ترگل... صوفی... نونا... یوتاب... لیانه... دیگه کیا تهران بودن و اندام مناسب داشتن؟ اینهمه زیاد بودن... مرامی مطمئنم حداقل چندتاشون میان برات مانکن میشن
حالا سیما و رخشید که باردارن مدلای بارداریتو بده بپوشن
توی سایت هم بنرتو میزنم، اگه قبل عید هم برسی، خرید هم می کنیم، فالو هم می کنیم
فقط تو رو خدا مدلای قشنگ با قیمتای خوب بزنید

تنها وصیت من همینه
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژال من میام عزیزم تو فقط لوکیشن بده
خدایی راه بندازی منم مشتریت میشم چون مطمئنم خوش سليقه ای

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Bonsai، Rose، رخشید
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۱/۱۱/۲۵، ۰۶:۵۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۵، ۰۶:۵۰ صبح، توسط Sufii.)
وای من حس اصحاب کهف دارم با این قیمتا! من خیلی رسمی نمیپوشم الان یه مانتو دیدم هفتصد و هفتاد بنظرم خوشگل و جینگیله باز دو دلم!