ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۱۲:۲۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۱۲:۲۷ عصر، توسط (کژال).)
مرسی بچه ها از همتون
من طلا استفاده نمیکنم. عجله ای یه بی اجرت انتخاب کردم که ریال دستم نمونه.
خلاصه میتونید نگید کژال خیلی قشنگه و این حرفا
40 گرمه که شد 102 تومن.
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
کژال جان مبارک باشه عزیزم
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۱۲:۲۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۱۲:۳۱ عصر، توسط (کژال).)
سوفی جان اجرت نداشت. با 7% شد گرمی 2500 تقریبا
فاکتورش رو میزارم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، Sufii
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received: 8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
کژال اتفاقا قشنگه، سنگینم هست ماشالله
اینو بندازی مش ت زنگ میزنه به همسرت که به پولم نیاز دارم، بقیه ش هم بردار بیار
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نسیم64
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
اوف کژال خیلی خوبه
فقط گردنت درد میگیره دوستم اینو بندازی 
من گردنبند ۵ گرمی ميندازم، تحملش رو ندارم ،این ۸ برابر ماله منه
جووون
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
کژال من یه زنجیر کارتیر دارم همینجوری بعد یه پلاک خوشگل فیروزه گرفتم به قفلش وصل میکنم برعکس میندازم خیلی خوشگل میشه، حالا عکسشو میذارم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Gitii، nona، ستیلیته
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received: 4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
كژال مباركت باشه با دل خوش استتفاده كنى
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۰۲:۲۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۰۲:۲۱ عصر، توسط nona.)
کژال جان مبارکه
(۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۰۲:۲۷ صبح)(کژال) نوشته است: نونا من هروقت به طلای آب شده فکر میکنم میترسم.
به نظرم خیلی باید جای مطمئنی باشه.
از همون نگین میگیری طلای آب شده رو؟
یکمم دقیق تر آدرس میدی. ستارخان خیلی طلافروشی داره
یه زنجیر کارتیه گرفتم ندا.
باشه عکس میگیرم.
الان باید بگم بنسای بره با زن داداشش مشورت کنه ببینم عید زنجیره رو بندازم برم خونه پ ش یا نه.
کژال ترسم داره اما طلای اب شده ای که کد دیگیری اتحادیه روش حک شده نیاز به هیچ چکی نداره چون راحت همون لحظه میتونی چکش کنی
ببین سر چهارراه ویلا یه پاساژ کوچولوئه داخلش چند نا طلافروشی سرشم قهوه فروشیه
کنار پاساژم لوستر فروشی فرشاد پیوسه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mahtakhanoum
ارسالها: 711
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,397 in 502 posts
تشکر Given: 1,956
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,663
من شمش وزن پایین یکی خریدم
کد و این چیزا هم داره زده ایران شمش
تو صرافی ها هم دیدم دارن
۵گرمی خریدم ۲۴عیار
۱۰گرم و ۱و ۲ گرم هم داره واسه پس انداز
خوبیش اینه کارمزدش خیلی بهتره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۰۵:۴۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، ۰۵:۴۲ عصر، توسط (کژال).)
مرسی بچه ها از همتون. ببخشید که تک تک لایک نمیکنم.
ندا نمیبرم با خودم.
شیدا کلفته و به من نمیاد. زنجیر بلندی نیست. تو عکس انگار بلندتر دیده میشه. کلفته. منم گردن و شونه هام باریکه. بیشتر مردونس. شوهرم انداخت براش بهتر بود. ولی همون بحث مگه من ک.... مجدد پیش اومد.
مرسی نسیمه جانم. راستی آخرین روزای گردنبند انداختنه هاااا. گل پسرت بیاد جذاب ترین وسیله عالم براش گردنبنده. همچین قوی میکشن آدم نفسش بند میاد.
|