ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
خب ما هم واکسنو زدیم
منم قبل راه افتادن استا دادم
ولی همون لحظه بیدار شده بود شیر ندادم یعنی بهداشت رو گذاشت رو سرش  امیدوارم هم برا دختر ما هم پسر ندا جون راحت بگذره
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۸/۲۲، ۰۲:۳۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۲۲، ۰۲:۳۲ عصر، توسط nona.)
یوتاب جون بلندتریا من دیدمت بنظرم همون ۱۶۰ اومدی عزیزم تازه ماههای آخرتم یبار باز دیدمت داشتی بیرون میرفتی نشد بیام جلو من تازه داشتم از اسنپ پیاده میشدم اصلا هم استوانه نشده بودی خیلیم خوب بودی من خدودا سه هفته مونده بود به زایمانم فکر کنم اواخر ماه هفت بودی
الهام جون بسلامتی عزیزم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
آخه نه نونا جونم همپن ۱۵۵ ام متاسفاااااانه
والا بارداریم خوب بودم بعد زایمان انگار متلاشی شدم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
من ساعت ۱۰ واکسن زدم اونجا یه ذره گریه کرد اومدیم خونه خوابید تا ۱۲ بعد بیدار شد چنان گریه ای کرد که مات و مبهوت مونده بودم ، تو این دوماه همچین گریه ای نکرده بود
تبشم ۳۷/۵
خیلی خودمو باختم
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
بچه ها بعد واكسن سعي كنيد هوا توي خونه جريان داشته باشه ، گرماي خونه تب رو بالا ميبره ، به دماسنج زيربغلي هم بايد نيم اضافه كنيد و ٣٧/٨ رو تب بدونيد
از غروب به بعد معمولا تب و درد بيشتر ميشه
البته من سر واكسن دوماهگي اذيت نشدم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۸/۲۲، ۰۵:۲۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۲۲، ۰۵:۲۷ عصر، توسط nona.)
یوناب جون متاسفانه نداره مهم تناسبه که خیلیییی متناسب و خوشگل و خوش هیکل بودی. از بین اونهمه خانم اولین بار توجهمو جلب کردی  اگه تو پس ۱۵۵ هستی بذار من شب خودمو مجدد متر کنم نباید ازت بلندتر باشم چندان
ندا جون نگران نباش عزیزم دستپاچه هم نشو
لباس کم بپوشون بقول لیانه جونم هوا رو متعادل نگه دار. واکسنه دیگه درد داره
من و دخترمم توواکسن دو ماهگی جمعا حدود ۸ ساعت اذیت شدیم خیلی درد داشت پاشو بیدار موندم تا صبح نگه داشتم آخه واکسنوشب زده بودیم.
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
الان تا ۳۷/۸ هم رفت پاشویه میکنم
اگه بالاتر رفت ببرم دکتر؟
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
قربونت بشم نونا جونم وااااای چه مزه داد
ندا جانم نگران نباش ببرش زیر شیر اب از گردن به پایین یه اب بزن
پوشکم پاش نکن یه شورت نخی پاش کن خود پوشک داغ میکنه ادمو
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
یوتاب بهداشت گفت دو روز آب نزن به پاش که !!
تبم گفت بالای ۳۸/۵ خطرناکه
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received: 8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
ندا جان اصلا آب نزن!!!!!!!!!!!شوک وارد میشه به بچه!
|