ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
بچه ها امروز یه سوغاتی بی خبر برامون رسید که توش چیزی داشت که من تا حالا توی عمرم نخورده بودم و همیشه دوست داشتم ببینم چه مزه ایه!!! شاید سالهاست اسمشو می شنیدم ولی موقعیتش پیش نیومد که بتونم تستش کنم چون مال جنوب ایرانه... ولی ناخودآگاه بهم رسید...
بچه ها شما توی این چند روز دستاورد یا آرزو یا هدفی نداشتید که برآورده شده؟ هدیه ای چیزی نگرفتید؟ تعریفی ازتون نشده؟ جایی براتون اتفاق خاصی نیفتاده که نشون دهنده ی احترامی باشه که تا حالا دریافت نکرد و سابقه نداشته؟ رابطه تون برای خودتون و همسرتون جذابتر نشده؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
نه هیچ اتفاقی نیافتاده هق هق
حالا رز جان اون سوغاتی چی بود؟! کنجکاوم کردی
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
منم الان این تاپیک رو دیدم.
کلا عاشق این بحث انرژی ها هستم.
منم هستم
امیدوارم رو خواب بچه هم تاثیر داشته باشه
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۰/۸/۲۴، ۰۷:۴۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۲۴، ۰۷:۴۱ عصر، توسط Rose.)
(۱۴۰۰/۸/۲۴، ۰۵:۲۲ عصر)Mari90 نوشته است: نه هیچ اتفاقی نیافتاده هق هق
حالا رز جان اون سوغاتی چی بود؟! کنجکاوم کردی
یه خرمای پرورده بود با کنجد و گردو و اینی که تا حالا نخورده بودم، "بنه" بود
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۰/۸/۲۴، ۰۷:۴۹ عصر)Mari90 نوشته است: نوش جون
جاتون خالی
شیرین دخت جان لینک ها رو مشاهده کردید؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
آقا من یادم اومد دیروز سه نفر از من تعریف کردن و من بسی خوشحال شدم
امروز هم با انرژی زنانه که نه با انرژی قهر همسر آب هویج و سیب گرفت چون بهش گفتم سرم درد میکنه پرسید چی دوست داری ؟ گفتم هر چی خودت خواستی
بعد اومدم تو آشپزخونه دیدم هیچی درست نکرده
منم کتری را پر آب کردم و زیرشو روشن کردم با حالت قهر , یهو پرسید چی میخوای درست کنم؟ گفتم دیگه هیچییی
اومدم تو اتاق
بعد تند تند هویج پاک کرد
که خب این حرکت در اثر انرژی قهر بود خخخ
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
شرمنده ام و خجالت زده هنوز انجام ندادم اما قول میدم شروع میکنم
اینی که میگی رو من خوردم رز جان بیییییینظیییییییییره
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
دیشب با همسر دعوای بدی کردیم ولی اومد در کمال ناباوری برا آشتی!!!
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۰/۸/۲۵، ۱۲:۲۷ صبح)شیرین دخت نوشته است: آره تقریباخوندم فکر کنم درست انجام میدم ولی درحدیکی دوثانیه بیشترنمیتونم تحمل کنم شایدمشکل دارم سن تاثیرنداره؟۵۰سالمه ،حیف شداگفتم شایدبتونم همسرموبعداین همه سال سربراه کنم
والا تاثیر سن رو نمی دونم ولی هر چی سن میره بالا، زایمان ها بیشتر میشه و... کلا نیاز به بیشتر و طولانی تر کردن حرکت هست (از نظر فایده ی جسمی که داره)...
نمی دونم چرا بیشتر از این مدت نمی تونید...
با عرض معذرت، همون عضله ای رو که باهاش دستشویی 1 رو نگه میدارید، باید منقبض نگهدارید نه کل بدن یا نفستون رو... و بهتره حداقل 3-5 ثانیه طول بکشه... و حتی دم با انقباض همراه باشه...
ناامید نباشید اصلا

با عشق به خودتون و دنیای دور و برتون حرکت رو انجام بدید و امیدوار باشید که خواسته هاتون در حال برآورده شدنه

حس خشم و بغض و اینها نداشته باشید... با هدف تغییر دادن کسی انجامش ندید

ببینیم چی میشه
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم