ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
۱۴۰۲/۱/۹، ۰۵:۴۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۹، ۰۵:۴۵ صبح، توسط samin**.)
من هم دارم روز شماری میکنم که هفته هام بره بالا و تهوعم خوب بشه، دیگه دارم نگران میشم از این همه قرص خوردن، میترسم برای نی نی ضرر داشته باشه
مساله دیگه هم طعم شدید فلز توی دهنمه که باعث تشدید تهوع میشه، با هیچگونه آدامسی هم خوب نمیشه، تازگی فهمیدم چغله بادوم بعد از هر چیزی که می خورم بهترش میکنه، توی مصرف این هم دارم زیاده روی می کنم بنده خدا شوهرم هرروز باید بره بخره. شما این مشکل رو نداشتین؟
خداروشکر اشتهام بهتر شده، درسته تغذیه درست و حسابی ندارم ولی حداقل دیگه وزن کم نمیکنم
جواب سلفری هم قراره 10 روز دیگه بیاد! قشنگ یک ماه طول کشید!
کلا رو مود غر هستم هنوز!
راستی برای جشن تعیین جنسیت کوچیک و خودمونی ایده ای ندارید؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید، نسیمه جااان
ارسالها: 160
موضوعها: 0
تشکر Received:
860 in 110 posts
تشکر Given: 531
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,046
امشب پسرک مطابق هرشب! پس از صد بار بیدار شدنش بیخوابم کرد ، اینه که الان من این موقع توی این تاپیکم? وای راستش خیلی خیلی خوشحالم که دوران بارداریم تموم شد و دیگه هیچوقت دوست ندارم تجربه ش کنم. اینجا من و لیانه بدترین حاملگی را داشتیم منکه شخصا پدرم در اومد. ان شاالله هرکی بارداره به راحتی این دوران را بگذرونه
الانم البته اوضاعم خیلی تعریفی نیست چون پسرم اختلال خواب داره و توی این دو سال من یه شب محض رضای خدا تا صبح نتونستم بخوابم. اما بازم شکر... بودنشون دل گرمیه❤
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
سپی امیدوارم نداشته باشی قشنگم
ولی عجله هم نکن :/
وقت زیاده
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sepi
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
ثمین به احتمال زیاد هفته ۱۸ ۱۹ دیگه خوب میشی
طعم فلز نمیدونم برای چیه من این مشکل نداشتم، قرص آهن میخوری؟
سل فری به من گفتن ۱۲ روزه ولی روز ۱۰ام فکر کنم جوابش اومد، کدوم آزمایشگاه رفتی ؟
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
رخشید انگار یه مساله ینسبتا شایع هست به اشم اختلال چشایی. من تقریبا سک ماهه دارم به خاطر هورموناست قرص آهن نمی خورم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
من طعم فلز نداشتم ولی حدودای ۲۰ هفته اینا بودم ،دقیقا بعد خوب شدن تهوع
دهنم ب شدت تلخ میشد
ک با هیچی شیرین نمیشد ،خدا رو شکر اینم حل شد یادم نیس کی و چگونه !
ولی سوزش معده همچنان ب قوت خود باقی هست و جدیدا دیگه قرص هم جوابگو نیس
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• samin**، رخشید