امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گپ خانم های باردار 1401
صنوبر جان بارداری؟ دوقلو؟
مبارکت باشه به سلامتی فارغ بشی الهی
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ
هلیا زده منفی 3 Big Grin
پاسخ
اهان شوخیه؟
یک لحظه کلی خوشحال شدم
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • tinaaa91
پاسخ
پائولا اکثرا موقع سزارین، بعد از عمل باز میکنن
شما احتمالا چون میخواستی طبیعی باشی ،برات باز کردن
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Paula، tinaaa91
پاسخ
بله نسیمه جان همین طوره
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • tinaaa91، youtab، نسیمه جااان
پاسخ
هلیا Smile) شوخیه هر هفته هم داره ازش کم میشه
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • خانم فسقلی
پاسخ
من امروز رفتم دکتر برام آزمایش نوشت
و امپول پرولوتون گفت باید تا ۳۶ هفته ادامه بدی!
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • mahtakhanoum، nona، tinaaa91، youtab
پاسخ
همین الان تو فکرت بودم رخشید
برای چیه این امپوله؟
Heart  پسر دو ساله من  Heart
پاسخ
جلوگیری از زایمان زودرس Blush

Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • nona
پاسخ
اهان
خیره عزیزم Heart
Heart  پسر دو ساله من  Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • رخشید
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 81 مهمان