ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۲/۱۴، ۰۵:۱۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۱۴، ۰۵:۱۲ صبح، توسط Donya.)
مینو جون بهم بگو کجا دستگاه بدون درد دارند. اسمش همین بدون درده یا اسم دیگه ای داره؟
لیانه جون کجا میری قشنگم؟
به من گفت دو ماه دیگه مجدد بیا. من وقت بگیرم از الان.
در ضمن من با لیزر خونگی دوبار در سال میزدم کامل راحت میشدم. نمیدونم چرا لیزر بیرون که قوی تره اینهمه تعداد جلسه های زیاد ملت و می کشونند.
شاید خیلی جا میندازند سطح پوست و. کامل همه نقاط را نمیزنند. آدم تو خونه کامل میزنه
فری جون کامل شیو کرده بودم گلم. شاید اشتباه من این بود که زایلاپی خریدم ولی نزدم و از بی حسی که خودشون وقت پذیرش بهم دادند مالیدم.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• tinaaa91
ارسالها: 132
موضوعها: 0
تشکر Received:
678 in 108 posts
تشکر Given: 1,004
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
760
دستگاههای جدید اصلا درد ندارن
خنک کننده هم دارن، من هیچ وقت از زایلاپی استفاده نکردم و تنها جایی که یه کم درد داشتم سیبیلهام بود
البته هر جایی اگه مو رو خوب شیو نکنم درد بیشتری داره
من هم سفید و بسیار بسیار زیاد پر مو هستم و بهترین کاری که تو عمرم انجام دادم لیزر کل بدن بود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
۱۴۰۲/۲/۱۴، ۱۰:۲۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۱۴، ۱۰:۲۸ صبح، توسط ستیلیته.)
دنیا بیا برو مرکز لیزر آلما تو طبقات اداری پالادیوم. دستگاهشون همون سوپرانو تیتانیوم هست که آلمام هم گفت میزنه. خیلی کمدرده جوابدهیشم خوبه. البته الکساندرایت هم داره و واسه بعضی جاها اون رو میزنه که قویتره ولی دردش بیشتره. کلاً ترکیبی تو اتاق همه چی دارن.
لیانه تو کجا میری؟
الان کل بدن رو احتمالا یک و نیم میلیون میگیره. من سال ۱۴۰۰ کل بدن رو یک میلیون میدادم. جاهای عجیبی رو هم نمیدادم چون اونقدر پرمو نیستم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
لیزر درد داره من بی حسی هم میزدم باز از گوشه چشمم اشک سرازیر میشد
چرا میگید درد نداره
البته من پوست به شدت حساسی دارم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• elham، ستیلیته
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
جای خوبی میری لیانه. کلاً من فهمیدم لیزر رو باید جای خیلی گرون رفت تا واقعاً سرویس خوب گرفت. بقیه شانسی هستن. علتشم البته همینه که باید مرتب دستگاه جدید بخرن و هزینه کنن. البته رازی هم قطعاً خوب بوده یه زمانی.. شاید الان دستگاهاش آپتودیت نیست.
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
اسم دستگاهش سوپرانو تیتانیوم ه.اصلا درد نداره مگه اینکه موها شیو نشده باشه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، Donya، ستیلیته
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۲/۱۴، ۱۲:۱۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۱۴، ۱۲:۱۲ عصر، توسط Donya.)
ولله همکارام گفتند رازی...
منم رفتم یک میلیون و صد و خورده ای دیروز برا دست و پا دادم بدون بکینی و صورت.
حالا اینجا لیانه جون دستت درد نکنه از لحاظ مسیر هم برام بهتره.
جا پارک چطوره؟ پارکینگ اینها هست؟
وقت هاش و باید زود رزرو کرد؟
مثلا من برا دو ماه بعد میخوام از الان اقدام بکنم؟
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
لیانه جون و ستی جون این جایی که شما میرین سر دستگاه اصلا با بدنتون تماس نداره؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ستیلیته
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
صنوبر جون سری شخصی می گیری حالا تماس داشته باشه اشکالی نداره.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• صنوبر۷۱