ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۰/۹/۱۳، ۰۴:۱۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۱۳، ۰۴:۲۰ عصر، توسط Targol.)
نه دهنشو باز نمیکنم. خودش باز میکنه اما تف میکنه. منم دوباره جمع میکنم میدم دهنش. انقد این کارو تکرار میکنیم تا یه بخشی رو قورت بده. بعضی وقتها دو سه قاشق اول رو میخوره. کلا از زندگی ناامیدم کرده.. امروز مشاوره روانشناسی انلاین گرفتم. زار زار گریه میکردم و شرح ماوقع میدادم. گفت تقریبا مطمینم افسردگی بعد از زایمان گرفتی، نیاز به علامت دیگه ای نیست.. نمیدونن تمام حال من به خاطر غذا نخوردن این دختره..
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
قربونت بشم ترگل عزیزم
الهی بگردم واسه گل دخترت
واقعا میفهمت نظر الکی و بیخود دادن بعضیا چقدر بده
اقا قول میدیم نگین لالی
فقط ببند
ببخشید بد صحبت کردم
حرفی بود که تو دلم از یکی از اطرافیان مونده بود
والا
یکم ریلکس فدات بشم
تو خودت از همه دنیا بیشتر به ارامش الان نیاز داری
شده روزی یک ساعت نه کاری کن نه فکری
کاری جز این حرفا ازم برنمیاد به خدا
اما دعا میکمم تا اخر هفته همه چی برگرده به حالت نرمال عزیز دلم
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
نونا جون سرلاک گندم و خرما تازه نصفه ماه دادم قبلا نداده بودم چند بار اول اصلا نخورد بعد یکی دو قاشق خورد الان یه روز میخوره چند قاشق یه روز نمیخوره اصلا.دیگه ارد برنجم تموم شده بود درست نکرده بودم گفتم سرلاک بدم یه مدت اینم این مدلی شد دوباره درست کردم حریره رو دیروز وامروز نخوردش.الان یه ماه هست تمایل به سوپ نداره کته و کوکو درست میکردم میخورد اما الان بدتر شده دو مدل غذا درست میکنم ببینم کدومو میخوره هم سوپ هم کته ای یا کوکوی چیزی واقعا اوضاع پیچیده شده.غذا مارو میخواد دیگه غذای خودمون هم بدون نمک و ادویه درست میکنم اگه خواست مشکلی نباشه.
راستی جیش پسر منم کم شده بود بعد شروع غذا ولی مخصوصا این ماه خیلی کمتر شده من فکر کردم چون هوا گرمه اینجور شده
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
مرسی شمیم جون دختر من کلا کپی پسر شماست پس منم برنامه های مفصل در پیش دارم
سرلاک رو قشنگ داد بیرون یعنی اصلا با یه چندشی مزه مزه کرد مه نگو عین کاری که با ترکیب فرنی وشیر خشک میکرد
حالا دو سه روز امتحان میکنم اکه نخورد بدون شیر خشکش رو باید پیدا کنم ببینم اصلا هست یا نه
شمیم جون کم شدن جیش رو با دکترم صحبت کردم تلفنی پرسید رنگو بوش تغییرم کرده گفتم نه گفت پس اکی هست مشکلی نیست
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
مامانا
پسر من نه حریره خورد نه فرنی یعنی دوست نداشت ولی با بقیه ی غذاها خیلی راحت کنار اومد،اینو گفتم که امیدوار باشید.روش من در مقابل نخوردن هر چیزی(حتی الان) اینه که اون غذا رو قطع می کنم و دوباره بعد از یه مدت امتحان می کنم،بدون هیچ اصراری.ترگل جان دو سه روز کمکی رو قطع کن(با مشورت دکتر) ببین واکنشش چیه.حق داری که عصبی باشی مخصوصا اینکه دوقلو هستن و مسلما زحمتت خیلی بیشتر از بقیه ی ماماناست.