ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
نیوشا :heart:
اره یه لیست از ضروریات تهیه کنه حتما
ثمین چه جوری ؟ ریفلاکس میگی ؟
من قرص حالم خوب نمیکنه ولی توجه به رژیم غذایی ام تاثیر گذاره و البته ساعات خوردن و نشستن یا نیمه نشسته بودن... یه وقتایی هم هیچکدوم موثر نیست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نیوشا123
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
۱۴۰۲/۳/۲۰، ۰۴:۵۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۰، ۰۵:۰۰ عصر، توسط samin**.)
آره نیوشا دارم تحمل میکنم که زود بگذره، آخه هرروز یک مشکل جدید بارداری پیش میاد دیگه دارم خسته میشم
امیدوارم این اواخر بهتر و زودتر بگذره
رخشید جان افسردگی رو میگم
حس می کنم یه بار گفتی حس و حال هیچ کاری رو نداری، البته حافظم تحلیل رفته شاید اشتباه میکنم
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
اهان اون هم طبیعیه برای من نهایت ۲۴ ساعت هست و خود به خود رفع میشه در اون زمانها کار خاصی هم نمیتونم بکنم ...
ارسالها: 579
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,130 in 385 posts
تشکر Given: 2,272
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,262
۱۴۰۲/۳/۲۰، ۰۶:۵۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۰، ۰۶:۵۷ عصر، توسط نیوشا123.)
ثمین جونم عزیزم امیدوارم هر چه زودتر این روزها بگذره و با دلی خوش کوچولوتو بغل کنی .
چشم رخشید جان
خدایا شکرت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• samin**، youtab، رخشید
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
امیدوارم زودتر تموم بشه...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نیوشا123
ارسالها: 579
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,130 in 385 posts
تشکر Given: 2,272
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,262
۱۴۰۲/۳/۲۲، ۱۰:۰۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۲، ۱۰:۱۳ صبح، توسط نیوشا123.)
مرسی یوتاب جونم. راستش ذهنم درگیر کرده. من سعی میکنم آروم باشم کلا ولی از دیروز که رفتم بهم گفت برو یه چک کن استرس گرفتم.راستی یوتاب جان فقط باید برم دکتر قلب یا برم اورژانس بیمارستان واسم بنویسه جوابش قابل اتکا هست؟
راستی بچه ها اون قند 24 هفته که مینویسن همون آزمایش تحمل گلوکر هست؟مثل همون قند دوساعته؟
خدایا شکرت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
۱۴۰۲/۳/۲۲، ۱۱:۲۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۲، ۱۱:۲۸ صبح، توسط samin**.)
نیوشا منم همین مشکلو داشتم دکتر گفت برو اکو بده منم نرفتم!
خودش بعد از چند روز خوب شد
الانم هرازگاهی دوباره هست و خودش خوب میشه
اون آز هم همون آز تحمل گلوکز هست که ممکنه سه نوبته یا چهار نوبته باشه
قند دو ساعته صبحانه میخوری ولی این یکی گلوکز باید بخوری
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نیوشا123