ارسالها: 62
موضوعها: 0
تشکر Received:
460 in 66 posts
تشکر Given: 130
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
460
۱۴۰۰/۹/۱۶، ۱۱:۵۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۱۶، ۱۱:۵۳ صبح، توسط Sisi.)
یوتاب جان بعد از ۶ ماهگی دیگه واکسن ندارن تا ۱ سالگی. پرونار هم اگه از نوزادی زده بشه ۴ دوزه . معمولا میگن تا ۱ سالگی بهتره هر ماه ببرن چکاپ.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
ممنونم سی سی جان
پرونار رو توی ۳و ۵ماهگی زده
پرونار ۱۳
ارسالها: 62
موضوعها: 0
تشکر Received:
460 in 66 posts
تشکر Given: 130
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
460
فکر میکنم یه دونه ۷ ماهگی داره بعد نداره تا ۱۴-۱۵ ماهگی. البته پرونار پسر منو همراه با اون یکی واسکناش میزد دکتر. ۲ ، ۴ ، ۶ و ۱۵ ماهگی که من هنوز دوز چهارمشو نزدم.پسرم ۲۸ ماهه است ?
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
عزیز دلم خدا حفظش کنه
ممنونم ازت لطف کردی عزیزم
ارسالها: 62
موضوعها: 0
تشکر Received:
460 in 66 posts
تشکر Given: 130
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
460
خوهش میکنم. خدا پسر ناز تو حفظ کنه❤
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۹/۱۶، ۰۴:۱۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۱۶، ۰۴:۱۴ عصر، توسط nona.)
یوتابجون نه یدونه دیگه پریونارم پنج ماه بعد اولی میزنی بعد میره تو بازه یکی دو ساله اگه اشتباه نکنم و بعد ده ساله
بذار کارت واکسنشو میبینم بهت میگم
ترگل جون من پنج دقیقه کلا
یعنی کمه به نظرت؟
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
ترگل جان خدا بهت انرژی مضاعف بده ما با یکیش انرژی نداریم
منم مثه یوتاب جان دوست داشتم دوقلو داشته باشم
چون میدونستم یه دونه بیارم دیگه محاله دوباره حامله بشم
با دکترم مشورت کردم کلی از سختیاش گفت منصرف کردم
باز به سرم زد برم طب سنتی یه کاری کنه دوقلو بیارم که پسر جان مهلت نداد ۳ ماه از برنامه من جلو تر آمد
من فرنی رو اول با آب زیاد مثلا یه قاشق ارد با یه لیوان آب میذاشتم بپزه تا غلیظ بشه بعد شیر بهش اضافه میکردم
کلا رو پخته نشدن و خام موندن غذا پسرم استرس داشتم که نکنه خام باشه مخصوصا وقتی مرغ تو غذاش باشه