ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها من امروز رفتم تو گهواره و در مورد شروع غذای کمکی یه برنامه داره به نظرم خوب بود
توی هفته چهارم شش ماهگی گوشت و مرغ رو اضافه میکنه
دارم برنامشو برلی پسرم تایپ میکنم سعی میکنم توی تاپیک غذای کمکی بذلرمش شاید کمکی باشه
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
بچه ها هفته اول فرنی هفته دوم حریره هفته سوم سوپ با مرغ هفته چهارم سوپ با گوشت.هست دیرتر انجام ندید زودتر باید طعم و بافت های مختلف رو بفهمن
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۹/۱۷، ۰۵:۱۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۱۷، ۰۵:۱۹ عصر، توسط nona.)
اره رز جون دکتر منم گفت از ماه بعد تخم مرغ کامل و اینها اضافه میشه
نه منظورم این بود از ۸ ماهگی فکر کنم بچه بتونه پلوی نرم همراه خورشت بخوره بدون نیاز به له کردن نمیدونم شایدم زود باشه
دکتر دخترم گفت در کنار پوره تیکه های غذا هم از ماه بعد برارم خودشم بخوره
حالا نمیدونم شاید تو عصاره گیر بذارم بهتر باشه میترسم مثلا خدای نکرده یهو هویج بخار پزو گاز بزنه بپره گلوش
مرسی یوتاب جون لطف میکنی
مرسی شمیم جون حتما
شمیم جون اول نباید سوپ بدون گوشت بدم؟
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
۱۴۰۰/۹/۱۷، ۰۵:۱۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۱۷، ۰۵:۲۲ عصر، توسط Sh96.shamim.)
اره نونا جون از ۸ ماهگی کته نرم رو میخورن.غذای انگشتی هم باید حواست باشه یهو تیکه بزرگ میکنن
نونا اول مرغ و برنج میتونی بدی به عنوان سوپ بعد هویجم بریزی یا میتونی اول پوره هویج بدی بعد سوپش بشه مرغ و هویج و برنج.من روش دوم رو انجام دادم
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
۱۴۰۰/۹/۱۷، ۰۵:۲۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۱۷، ۰۵:۳۱ عصر، توسط Sh96.shamim.)
اره نونا بی دندون راحتتر بود من که جرات ندارم تنهایی غذای انگشتی بدم.نمیتونم درش بیارم تیکه رو.همسرم انجام میده
سوپ رو که پسرم دوست دار مخصوصا با گوشت ایشالله دختر شمام همینطور شه.حالا میوه و هویج رو بده نا نوبت سوپ بشه
حالا بگم هویج خالی پسرم دوست نداره هم پوره اش هم انگشتی..دخترت نخورد ناامید نشو
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
موفق باشی نونا جونم بگو نتیجه رو بهمون
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۰/۹/۱۷، ۰۶:۵۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۱۸، ۰۲:۲۰ صبح، توسط Celin.)
منم برای پسرم فقط با تست سه روزه همه مواد خوراکی رو تست کردم حریره و فرنی کلا ۶ روز بهش دادم بعد سبزیجات
هفته سوم به سوپ مرغ و هویج و سیب زمینی رسیدیم از اون موقع هم غذا انگشتی
کره بادام زمینی و ماهی و ...تا قبل ۸ ماهگی تست کردم
رز جان پشت کارت واکسن نسبت به قبل تغییر کرده کلا اون مرزبندی رو برداشتن تخم مرغ رو کامل گذاشته و....ولی پزشکان اطفال هنوز همشون آپدیت نشدن
پیج kidsfeeding اطلاعاتش خوبه سوال هم داشته باشی راهنمایی میکنه شروع کمکی و بدغذایی و ...
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
پس مال ما خیلی قدیمیه دیگه...
چون نگاه می کردم و مقایسه می کردم خیلی خیلی متفاوت با اطلاعات روز دنیا بود...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم