ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
فدات بشم نونای مهربونم
حتما با یه عااالمه غرررررررر میام کامینگ سووووون...
سحر جانم به سلامتی عزیزم
من میبرمش مطب دکترش بژنه واسه خاطر همین سوژنای انسولین و راضی بودم و مشکلی ندازم چون دکترش کلا بیماراش زیادن و بعش اعتماد دارم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
من سوزن انسولین بردم بهداشت قبول نکردن باهاش بزنن
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
(۱۴۰۰/۹/۲۸، ۰۶:۴۳ صبح)Nedaa28 نوشته است: من سوزن انسولین بردم بهداشت قبول نکردن باهاش بزنن جدی؟ من از مرکز بهداشت نزدیک خونه پرسیدم گفت بیارید سوزن انشولین رو باهاش میزنیم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
من اتفاقا بردم کلی واسم توضیح بیخود داد که سرنگ انسولین خوب نیست ، منم بحث نکردم دیگه
حالا ۴ ماهگی پس میبرم یه جا دیگه
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
به شادی و میمنت دخترم دیگه تو خواب هم شیر نمیخوره. مبارک من و باباش :|
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
آخی چرا ترگلی؟
میخورد که...
شاید امروز اینجوریه باز هی تست کن شاید خورد
هان؟
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۹/۲۸، ۰۵:۲۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲۸، ۰۵:۲۶ عصر، توسط nona.)
بابا ترگل مسخرشو درآوردن خدایی 
دختر منم دیروز شیر نخورد منم غذا ندادم یه وعده دادم
باز امروز شیر کم خورد بهش غذا ندادم
نمیشه که غذا رو با شیر جایگزین کنم بچه زیر بسال باید شیر بخوره
ماشالا غذا رم که صندلی و فرس و لباس و عروسکا نصفشو میخورن لطف کنه نصف باقیشو بخوره
الان ۶ ساعته فعلا هیچی نخورده منم سنگرو نگه داشتم بلاخره شیر بخوره
یوتاب تو در چه حالی با غذا عزیزم؟
ندا اتفاقا سرنگ انسولین خیلیم خوبه ایجاد هماتوم نمیکنه
حداقل مرکز بهداشت ما جفنگ تحویل نداد گفت به ما سوزن انسولین چون گرونتره نمیدن خودتون بخرید میزنیم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی نونا جون
ما دیروز رسیدیم از سفر گفتم تو سفر نمیشه به غذاش برسم حالا هفته اولم هست باید دقت بیشتری داشته باشم
شنبه شروع میکنم خدا بخواد حتما
راستی نونا جون صندلی هپی بی بی گرفتی راضی هستی؟
برم این هفته به اممممممییییید خدابخرم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۹/۲۸، ۰۵:۵۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲۸، ۰۵:۵۷ عصر، توسط nona.)
ایشالا یوتاب جون
امیدوارم پسرت خوش غذاترین باشه و مامانشو به چالش نکشه
اره خیلی راضیم یوتاب
خوبه که خانم فسقلی ماشالا بگو بهش تشویقش کن
من یادم نیست ( چه بد) فکر کنم از سه ماهگی بود باید فیلماشو ببینم معملا اولین هرچیزی فیلم گرفتم تاریخ گفتم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسیییی نونا جونم
وای خدا کنه خدا از زبونت بشنوه
همونو منم میگیرم
انقدر کار دارم این هفته و هفته اینده ها به خدا نوشتنش کلی وقت برد وای به حال انجامشون
چکاپای شش ماهگیه پسره گوش و چشم و ازمایش خون و ادرار و سونوگرافی و واکسن
خودمم ازمایش و ۲۴ساعته هم داره توش با دکتر خودم
خرید خونه که از سفر اومدیم کلا ۲تا بسته مرغ دارم و ۳تا هویج و یه نصفه کاهو
اماده کردن ارد برنج و خرید صندلی غذا و یکم خورده ریز واسه پسری
بعد اضافه کن از دیروز تا حالا ۴تا ماشین زدم لباسامونو که بردیم سفر
این وسط غذای خودمونم هست
بعد پسرمم همچنان نخواااااب ترینه
|