ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی نونا جون
ای جانم اره ببرش حتما
ممیشی کلا نمیذاره هیچ کمپرسی کنم اگه اینجوری بشه
همشم میگه اصلا نه سرد نه گرم
تا خالا نشده امیدوارم بازم نشه
...
بن سای جانم
همسرت فقط و فقط همین
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
اره دکتر منم
ولی میگفت بردیش خونه سشوار بگیر از رو لباس اینبار یادم رفت
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۰/۱۰/۱۱، ۱۰:۰۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۱۱، ۱۰:۰۹ عصر، توسط Targol.)
بچهها شما قطره آهن دو برابر وزن بچه میدید؟ من وقتی رسید به ۱ میل همونجور ادامه دادم!! با خودم گفتم دیگه چندتا قطره چکون که نمیدن. الان دیدم یوتاب جون میگه ۳ میل. یعنی گند زدم؟
یوتاب جون خداروشکر که همه چیز خوب بود
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۱۰/۱۱، ۱۰:۵۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۱۱، ۱۰:۵۷ عصر، توسط (کژال).)
وای بچه ها عاشقتونم. من باید تو نوشتن اعترافام بیشتر دقت کنم.
منظورم این بود که تو روتین خواب بچه اینکه سه ساعت تو بغل نگهش داری و لالایی بخونی و... درست نیست دیگه. همسرم یه پادکستی گوش کرده بود برای خواب بچه که توش میگفت حتی تا عمیق شدن خواب بچه هم کنارش نمونید. همین که پلکاش سنگین شد ترکش کنید که یاد بگیره خودش، خودشو بخوابونه. نکتش همین بود.
ترگل جان منم یه سوال از شما دارم.الان دخترات همدیگه رو میشناسن؟ نسبت به هم عکس العملی دارن؟
فکر کنم الان شش ماهشونه
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
کژال جان فکر نمیکنم همو بشناسن. تا یه مدت اصلا توجهی به هم نداشتن. الان گاهی به هم لبخند میزنن و همیشه سعی دارن دست و پا و سر و صورت همو بگیرن و بخورن. بله دیگه داره ۶/۵ ماهشون میشه.
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۱۰/۱۱، ۱۱:۵۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۱۱، ۱۱:۵۹ عصر، توسط (کژال).)
مرسی ترگل جان. پس تا پسرای ما همو بشناسن بهار شده
بچه ها من موهام دو هفتس شروع کرده به ریختن. شروع که چی بگم. دارن تموم میشن موهام.
شما چیکار کردین که موهاتون خوب بشه؟ داروی خاصی باید بخورم؟
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۰/۱۲، ۰۱:۴۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۱۲، ۰۱:۵۰ صبح، توسط nona.)
ترگل جون نه در حالت عادی نیاز روزانه آهن بچه 15 میلی گرمه
حالا بستگی داره از چه آهنی استفاده میکنی روش نوشته هر سی سیش چند میلی گرم آهن المنتال داره
اگر ۱۵ میلیگرمه یک سی سی بده اگه ۷ میلی گرمه دو سی سی
البته من که فلیپ میدم هر سی سیش ۷ میلی گرم آهن داره خواستم دو سی سی بدم اما دکتر گفت چون فلیپ کامل جذب میشه فقط یک سی سی بده اصلا دو سی سی نده
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
کژال جان منم موهام یک هفته ست داره میریزه و اگه قرار باشه به همین شدت بریزه تا عید رسما کچل میشم
فاطمه هستم
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
(۱۴۰۰/۱۰/۱۱، ۱۱:۵۷ عصر)(کژال) نوشته است: مرسی ترگل جان. پس تا پسرای ما همو بشناسن بهار شده
بچه ها من موهام دو هفتس شروع کرده به ریختن. شروع که چی بگم. دارن تموم میشن موهام.
شما چیکار کردین که موهاتون خوب بشه؟ داروی خاصی باید بخورم؟
كژال جان من امپول بيوتين ب پنتن زدم
يه دوره ي كامل زدم
٥ هفته دقيقا ، هفته اي يك بار
ريزش موهام ٨٠ درصد متوقف شده
قبلا دسته اي ميومد پايين
الان اصلا اينجوري نيست
فقط با قرص خوراكي اين مشكل برطرف نميشه
|