ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
قیمتاش به نظرم مناسبه
هر عکس ۱۶ در ۲۱ با چاپ و ادیت ۱۳۰ تومن بدون چاپ ۱۱۰
بعد تا ۲۵ دی یلدا و کریسنسش هست بعدش عید نوروزو میچینه
ببین اخلاقش و حوصلش عاالی بود من بازم بعدا میرم پیشش
ارسالها: 89
موضوعها: 0
تشکر Received:
452 in 88 posts
تشکر Given: 101
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
452
سلام مامانای عزیز
پسرم فاویسم هست و شیر خودم رو هم می خوره. حواسم نبود باقالی پلو خوردم. حالا چی کار کنم؟؟
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
شاینینگ جان عزیزم حواست نبود ان شاالله چیزی نمیشه
من اطلاعی ندارم در مورد فاویسم ببخشید.
یه سوال تشخیص فاویسم با آزمایش خون دادن؟؟
فاطمه هستم
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
دوستان برای بچه ای که نمیشینه آتلیه مناسبه؟
همش باید تو بغل خودمون باشه که
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
من هفته پیش رفتم تازه فیلم زایمان گرفتم ، بهم گفتن بیا ازش عکس بگیر ولی گفتم بذارم وقتی نشست
الان جای جدیدم میره فقط متعجبه
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
ظلم درحق بچه ها نکنید لطفا
واقعا خودتون دلتون میخواد یکی حوله پیچتون کنه حتی برای یه مدت کمم اون مدلی بشینید؟نکنید لطفا
کمر و پاهای بچه خیلی اسیب میبینه
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021