ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نونا جونم چرا اینجوری شدن
پسر من از روز واکسن همینطوریه
شبا ۱۱ میخوابید تا حدود۶ حالا ۴_۵ بار بیدار میشه با جیغ گریه
شیر یه بار میخوره اما همش شیفتی رو پا و تو بغلمونه
بریدیم دیگه روزا که کلا تعطیل کرده خوابو نهایت ۲_۳ تا ۲۰ تا ۴۰ دقیقه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۱۱:۲۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۱۱:۲۵ صبح، توسط nona.)
دقیقا از واکسن شش ماهگی به بعد برنامه خوابش شروع شد یوتاب جون
قبلش یبار پا میشد اونم نه با گریه
کلا بعد هر واکسنی سورپرایزمون میکنن
یا بدغذا میشن یا خوش غذا، یا بدخواب میشن یا خوش خواب
دختر منم روزا نمیخوابه یه بک ساعت و نیم میخوابه دو تا بیست دقیقه نیم ساعت
الانم باهاش قهرم جلوش نشستم دارم صبحانه میخورم اونم سیخ نشسته منو نیگا میکنه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
دقیقا
الان ساعت ۹:۱۰ خوابوندم دویدم تو اشپزخونه ناهار بذارم ۹:۲۵ پاشد باز الان رو پامه
غذاهم درست نمیخوره شیرشم کم شده خیلیییی
پوشکش جبشش همیشه پرر بود الان خیلی کم میکنه
واقعا نمیدونم دیگه چیکار کنم
کلا در حال غر زدنه
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
سلام بچه ها
توی واندرویکس نیستید؟ واقعا توی واندرویکس این تعریفاتون طبیعیه... و تا 18 ماهگی این شرایط هستش... هی باید برای دوره هاشون آماده باشید.
بعد از واکسن، چون خیلیا بدون علائم هم استا میدن، ساعت خواب بچه و روتینش عوض میشه... در نتیجه بچه خواب شبشم بهم میخوره...
نوردن غذا هم می تونه بخاطر دندون هم باشه... کاملا طبیعیه...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
الهی قربون سیخ نگاه کردنش برمممم
مردم واسش نونا جون
پسر من این هفته واکسن ۴ ماهگی داره
از دیروز کلا اعصاب نداره هی میخواد برگرده رو شکم نمیتونه حزص میخوره
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
سلام رز جان
نه نیست مونده تا دوره بعدیش
دندون که اره لثش خیلی اذیته بچم شاید بابت استا باشه اما دیگه یک هفته گذشت نمیدونم
امیدوارم زود بگذره خودشم اخه اذیت میشه
قشنگ خوابش میاد
واسه دندونشم نمیدونم دیگه چیکار کنم کاش زودتر دربیاد
گناه دارن
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۱۲:۰۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۱۲:۱۱ عصر، توسط Targol.)
ظاهرا بچههای من پیشرو تو خرابکاریهان. بعد بچههای شما ملحق میشن
نوناجون دخترهای من جوری موقع غذا بهمون نگاه میکنن دل آدم آتیش میگیره. انگار نه انگار همونان که غذای خودشونو تف میکنن.
(۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۱۲:۰۰ عصر)Nedaa28 نوشته است: الهی قربون سیخ نگاه کردنش برمممم
مردم واسش نونا جون
پسر من این هفته واکسن ۴ ماهگی داره
از دیروز کلا اعصاب نداره هی میخواد برگرده رو شکم نمیتونه حزص میخوره
وای بدبختیهای ما از وقتی شروع شد که اینا تونستن غلت بزنن رو شکم  )
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اخ ترگل گفتی
شب تا صبح تو خواب چپه میشه بعد جیغ و غررررر که منو برگردونین
تو روزم یه جای بزررررگ قد کل سالن انداختم براش بالاترین جا میذارمش سه ثانیه بعد بیرون از جاشه
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۱۲:۰۱ عصر)youtab نوشته است: سلام رز جان
نه نیست مونده تا دوره بعدیش
دندون که اره لثش خیلی اذیته بچم شاید بابت استا باشه اما دیگه یک هفته گذشت نمیدونم
امیدوارم زود بگذره خودشم اخه اذیت میشه
قشنگ خوابش میاد
واسه دندونشم نمیدونم دیگه چیکار کنم کاش زودتر دربیاد
گناه دارن
هفته ی چند هستید؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۰۱:۱۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۰۱:۲۰ عصر، توسط nona.)
(۱۴۰۰/۱۰/۱۹، ۱۱:۵۲ صبح)Rose نوشته است: سلام بچه ها
توی واندرویکس نیستید؟ واقعا توی واندرویکس این تعریفاتون طبیعیه... و تا 18 ماهگی این شرایط هستش... هی باید برای دوره هاشون آماده باشید.
بعد از واکسن، چون خیلیا بدون علائم هم استا میدن، ساعت خواب بچه و روتینش عوض میشه... در نتیجه بچه خواب شبشم بهم میخوره...
نوردن غذا هم می تونه بخاطر دندون هم باشه... کاملا طبیعیه...
رز جون من کلا بخدا از بدوتولدش تو واندرویکسم، نه من اصلا این شش ماهگی استا ندادم یعنی خواستم بدما اصلا نخورد، تازه ماههای قبلم که میدادم دکتر من کلا با استا میونه نداره تاکید میکنه هر شش ساعت اگه تب رفت بالا بکنش ۴ ساعت. از همون اول ۴ ساعت نده. دندونم در نمیاره دیگه فعلا رو همون سه تا مونده
ندا جون قربونت عزیزم
آره خدایی بامزه هم هست خندم میگیره امروز که سینی صبحانمو گذاشته بودم نزدیکش داشتم بی توجهی میکردم همونطوری نشسته خم میشد با دستش میزد رو زانوهام که یعنی نگام کن  کلا خرکت جدیدشه یه دو سه هفتست که بهش بی توجه باشیم یا مثلا کنارش نشیته باشیم حواسمون نباشه با هم حرف بزنیم خم میشه میزنه با دستش به پامون قربونش بشم بنظر راست دست هم هست اکثر کاراش با راسته.
ترگل وای اره سر غذای ما یطوری نگاه میکنه و چنگ میندازه به بشقابمون هرکی ندونه فکر میکنه ازین بخورتی روزگاره  برای نگاهش کباب میشم اصلا از مرحله قاشق پر کردن تا گذاشتنش تو دهن رو دنبال میکنه فداش بشم
یعنی بیشترین غصه من الان هورمون رشدشه. خب نخوابه شبا قدش کوتاه میمونه
رز جون ولی جدی در جوابت چرا من تو واندرویکسم اتفاقا دلمم به همین خوشه که هفته بعد تمومه اما هفته قبلم که آفتابی بودمم همین بود ماههای قبلم که کلا ۲ ۳ ماه که شیر نمیخورد نشد یبار آفتابی بشم
|