ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
نمیدونم سحر جان ، دکتر زیاد اعصاب نداره توضیح بده
احتمالا اگه ببینه رفلاکسش زیاده میگه شروع کن وگرنه اولش گفته بود پایان ۶ ماهگی ، نگران نباش رفلاکس خیلی کم میشه بعد ۳ ماه
نونا جان میشه بگین سرلاک بدون شیر از کجا میخرین که مطمینه؟
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی ترگلی
مرسی نونا جون
نونا من ۳وعده میدم از امروزم حریره اضافه میشه
اینی که ترگل گفت خوبه اما چقدر شیر میریزی هر وعده؟
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
خواهش میکنم عزیزم
راستی یوتاب جون دختر من چون شیر خیلی خیلی کم میخوره من سعی میکنم تو فرنیش بیشتر بریزم که یکم کلسیمش تامین شه. اگه پسرت دوست نداره یا فکر میکنی بعدش نمیتونی به اندازه کافی آب بدی کمتر بریز.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۰/۲۳، ۰۲:۴۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۲۳، ۰۲:۴۶ عصر، توسط nona.)
یوتاب جون نمیخواد تو خونه درست کنی پسر شما که خدارو شمر با شیر خشک درگیر نیست از همین ایرانیا بخر بده هم خوشمزست هم قیمتش عالیه
گوگل کنی میاد طرز تهیه سرلاک خانگیم