ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
بچه ها رختخواب و زیرانداز ضدحساسیت چه جنس و مارکی سراغ دارین؟
من الان لحاف و تشک moms cutie دادم که مخمل طوریه ولی از وقتی پسرم غلت میزنه و صورتشو میماله بهش لپاش قرمز میشه شدید
چی زیرش بندازم؟ میخوام آماده بخرم چون خودم نمیتونم درست کنم
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
عاطفه دكتر احتمالا براش پروبيوتيك بده كه كوليكش راحت تر پيش بره
اگه خيلي شديد باشه اينفاكول هم خوبه
ولي دكتر بايد بهت بگه
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
عاطفه از کجا می دونی دلپیچه اس؟ شاید بخاطر غذاهایی باشه که خوردی؟
نبات داغ به بچه ی چند روزه نده پرزای دستگاه گوارشش میریزه خب..........
کولیک از ۱۰ تا ۱۴ روزگی شروع میشه حتی برای کولیک زوده...
ماساژها رو انجام بده، روغن زیتون یا سیاهدونه برای ماساژ خوبه...
پوزیشن شیردهی رو حتما رعایت کن... فکر کنم گفتم اگه درست شیر ندی دلش درد میگیره...
قطره ی بینی هم حتما بارها بده...
زیاد سرد و گرمشم نباشه...
جای پوشکشم چک کن سوختگی نداشته باشه، تعداد جیش و پی پی نرمال باشه و...
اگر موارد بالا رو رعایت کردی احتمالا حالت طبیعی بچه همینه... این گریه و جیغ و داد دیگه حالا حالاها توی خونه تون هستش....
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
میدونم اینو باید تو اعترافات بنویسم. ولی اینجا میگم.
اعتراف میکنم پست های عاطفه رو که میخونم کابوس روزای اول میاد جلو چشمم. وای خدا چه روزای بدی بود
وای شیر
وای شیر
وای شیر
عاطفه یه ماه دیگه همه چی خیلی بهتر شده عزیزم. قوی باش
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ندا جون من بلد نیستم
دختر منم بعد از سه ماه به قطره آهنش حساسیتدشدید داره نشون میده، از اول فقط یکم دور دهنش و جایی که قطره رو میمالید قرمز میشد بعد نیم ساعت میرفت، الان اصلا از صبح قرمز زیاد شده و نرفته فردا ببرمش دکتر قطره رو عوضش کنم
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
اين بچه من داره رسما منو شبا سرويس ميكنه
همش نق
نميدونم دل درده اخه چيه؟!
اگه دل درد باشه كه بهش گريپ ميكسچر ميدم نبايد ادامه داشته باشه
بعد نميدونم چطوريه كه وقتي بغلش ميكني يا چشماشو باز ميكنه ديگه اثري ازون پيچ و تاب نيست؟!
اين بچه شب عالي ميخوابيد
تنها نقطه قوتش همين بود كه اينم از كف رفت
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
علت این نق نقای شبانه رو هر کی فهمید تورو خدا اینجا هم بگه من که از بیخوابی هلاکم
دقیقا پسر من تا چشماش باز میشه خوشحاله
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
ب منم بگین
دقیقا دو هقته اس هرروز هرروز با سردرد بیداز میشم
قبلا روز ک میشد منتظر بودم شب شه حداقل ی کم میخوابیدم الان همش انگار بیدارم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نونا جون چه قطرهاهنیمیدی به دخترت؟
من از پریروز حریره بادومو قطع کردم سرفه هاش کمتر شده خیلیییی اما میگم شاید برای سیدرال باشه الان گفتی
وای لیانه دقیقا پسر منم به خدا, جییغ و گریه و هوااار بعد با چشم بسته فقط تا باباش باهاش حرف میزنه یا اسمشو صدا میکنه قطع میکنه یا چشماشو باز میکنه منو میبینه
شبا ۴_۵ بار همینه بساطمون, پسر منم از ۱۱تا ۶اینا یه سره میخوابید!!!!!!
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
چقدر هم درد اینجا هستیم
واقعا چی شدن این بچه ها؟؟!!
من بعد واکسن چهارماهگی پسرم کلا عوض شده ریتم خوابش،بیست دقیقه میخوابه اونم روی پام، تا میذارمش برم دنبال کارام پنج مین بعدش بیداره
فاطمه هستم
|