ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ترگل دیروز خدا شاهده از ۷:۱۰ صبح که دخترم بیدارباش زد تا ۹:۳۰ که بخوابه شب، یکسره نق، غر، گریه بی دلیلا یعنی گریه هاش کلافم کرده بود طول روزکلا یک ربع خوابید .حالا امروز برعکس از ۷:۱۵ که بیدارباش زده خانمه
تومه دیگه دوتان حقداری والا
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۷:۳۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۷:۳۸ عصر، توسط Targol.)
نونا جون اصلا ازش تعریف نکن و لحظهای شاکر نباش  ) من تا میگم خداروشکر یه نقشه ای برام میچینن 
آخ میفهمم چی میگی  (
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۷:۴۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۷:۴۸ عصر، توسط (کژال).)
دوستای خوبم سلام
ایشالا همتون خوب باشه حالتون.
دوستان دکتر پسرم قطره سیدرال رو گفت براش شروع کنم. تو قوطیش یه پودر بود که من ریختم تو اون مایع و هم زدم. درسته دیگه؟
فقط اون پودره درست حل نشده. الان تو شیشه مثل سوپ میمونه
(۱۴۰۰/۱۰/۱۳، ۰۳:۴۹ عصر)Seti69 نوشته است: سلام بچهها من واقعا بریدم از بیخوابیو خستگی کلافم
واقعا اگه میدونستم این حجم از کار میفته سرم غلط میکردم به بچه فکر کنم،
حالا یه چیزم اضافه شده ۴،۵ روزه پی پی نکرده
یعنی مغزم داره میترکه، باز ببرمش دکتر؟
(۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۲:۰۸ عصر)nona نوشته است: بچه ها جلوی سر دخترم از فرق به جلو پوسته داره الان چند ماهه زیاد نیستا اما رو اعصابمه بنظرتون به شامپو ربط داره؟ قبلا بی بیکوکول میزدم الانم دو ماهه ایرانی که یوتاب جون گفتن فکر کنم اسمش مامابی بی هست
هربارم یادم میره به دکترش بگم نونا جان پسر منم داره هنوز پوسته
دکترش گفت شامپو ماتیلدا بگیرم. اکی میشه
البته که من نگرفتم. گرون بود. گفتم خودش اکی میشه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
راست میگی ترگل جون هر وقت از هرچیش تعریف کردم از فرداش بازی درآورده
کژال درست انجام دادی خیلی باید تکون بدی من فلیپ میدادم همین شکلی بود سخت حل میشد حدود یک ساعت تکون میدادم
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
(۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۷:۴۹ عصر)nona نوشته است: راست میگی ترگل جون هر وقت از هرچیش تعریف کردم از فرداش بازی درآورده
کژال درست انجام دادی خیلی باید تکون بدی من فلیپ میدادم همین شکلی بود سخت حل میشد حدود یک ساعت تکون میدادم
یا خداااا. یک ساعت؟؟؟
من همین الان مچ دو تا دستامو پیروکسیکام مالیدم. با پارچه نخی سفت بستم که از پس کارای روزانه بربیام. یک ساعت تکون بدم که تعطیل میشه دستام 
باید صبر کنم باباش بیاد
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
بده باباش باباها محکم تر تکون میدن زودتر حل میشه پودراییم که رو موندن رو هم با قطره چکون هل بده پایین
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
همه دکترا ماتیلدا تجویز میکنن
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژال جون منم سیدرال میدم, ببین بذیر پودرو تکون بده چند دقیقا بذار چند ساعت کنار خودش توش حل میشه, بعد یکم بالای شیشه میمونه با سر قطره چکون بده داخل شیشه و بده باباش باز چند دقیقه تکون بده خوب حل میشه
...
ای ترگلی هدا قوت خواااااااهر
...
اره ندا فکر کنم شرکتش همه دکترارو ویزیت حسابی کرده
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
بچه ها سر پسرم از اون پوسته ها داشت خودش خوب شذ
سز دختری هم داشت مثل کویر لوت بود الان خیلی بهتر شده
دکترشم برا هردو پرسیدم گفته خودش خوب میشه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۸:۴۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۰۸:۴۱ عصر، توسط nona.)
مرسی الهام جون
آقا پس ماتیلدا تبلیغ الکیه؟
الان یا ویزیتوراش حرفه این یا واقعا کرم خوبیه؟!
|