ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
(۱۴۰۰/۱۲/۲، ۰۲:۱۱ عصر)مینو نوشته است: منم از سرهمی راضیم.سرهمی که تا پایین باز میشه وگرنه اونا که باید مثل بلوز تن بچه کنی مکافاته!
ترگل
من نیلی می گیرم خیلی خوبه.
نونا
ایندیگو هم ایرانیه.ایندیگو زیرمجموعه ی برند نیلیه.
کتایون
من تنش می کنم.
ا نمیدونستم مینو جون نیلی میدونستم ایرانیه اما اینذیگو نه مرسی که گفتی بهر حال هر دو با کیفیتن
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
بچه ها نیلی که ۴ ، ۵ تا طرح بیشتر نداره ، من زو و توکا و شیر و گوزن گرفتم ، دیگه تکراریه
طرحای دیگه هم داره؟
کارترز منم خیلی راضیم کژال جان ، شما از کدوم سایت میخری؟
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
ندا من از سیسمونی قشم میخرم
یه مغازه هست تو قشم. پاساژ دودلفین
البته قیمتاش با بقیه جاها فرقی نداره. ولی چون من چندبار ازش خرید کلی کردم برای دو تا پسرا، آشنا شدم و هربار کلی وقت میزاره و عکس و فیلم غیر ژورنالی برام میفرسته
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۰/۱۲/۲، ۰۴:۱۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲، ۰۴:۳۳ عصر، توسط Rose.)
(۱۴۰۰/۱۲/۲، ۰۲:۱۰ صبح)(کژال) نوشته است: رز جان این الیسام پیج اینستاس؟سایته؟
http://elisam.ir/
پیج هم دقیقا با همین نشونی دارن
elisam.ir
البته فکر کنم برای زیر 1 سال زیاد جنس ندارن
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
مرسی عزیزم من از دلبند گرفته بودم ولی دیگه تنوع خاصی نداره
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
من چندبار از اینفینیتی کیدز خرید کردم خوب بوده
خونگیا لوپیلو و کارترز و...خریدم راضی بودم
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
کژال جون کارترزهات وا نمیرن؟ من طرحهاشونو دوست دارم. خودمم میخرم. اما خوب خیلی شل و ول نیستن؟ من هنوز به یه برند نرمال نرسیدم.
ارسالها: 189
موضوعها: 0
تشکر Received: 255 in 119 posts
تشکر Given: 181
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
294
(۱۴۰۰/۱۲/۲، ۰۴:۵۷ عصر)Celin نوشته است: من چندبار از اینفینیتی کیدز خرید کردم خوب بوده
خونگیا لوپیلو و کارترز و...خریدم راضی بودم
من هم از لوپیلو راضیم، کارترز گرفتم فکر کنم فیک بود، ولی اصلش خیلی خوبه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها بیاین بگین من چه کنم
درست روی بخیه سز من یه مو برگشته تو پوستم ملتهب و بد شده, مثل جوش چرکی, نمیخوام تو اینوضعیت اومیکرون برم دکتر, البته من سابقه دارما, سالی دو سه بار مو تو اقسا نقاط بدنم برمیگرده و باید مدتها بگذره تا بتونم درش بیارم, اما این بدجاییه, دقیقا ببخشید کش لباس زیر روشه و خیلی اذیت میکنتم, چه کنم به رتون؟
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
یوتاب جان من یه سری یه سوزن رو با فندک داغ کردم سرد که شد اون قسمت رو هم با الکل تمیز کردم با سوزن درش آوردم
ولی کار به شدت اشتباهیه 
همسرم کم مونده بود از دستم داد بزنه
|