ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
عاطفه جان قطره ها رو با قاشق بدی بهتره.همه نوعش.
همون پمادی که دکتر داده بزن به مقعدش خوب میشه.پسر منم همینطور بود به دکترش گفتم گفت آ د بزن،زدم خوب شد.
فاطمه هستم
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
فاطمه جون مرسی چشم
کاش دختر منم بالای ۶ ماهه بود حداقل خیالم راحتتر بود ک غذا یکم بتونه بخوره
تازه ۵۰ روزشه !
دیروز صبح تا شب در کمال تعجب خواب بود ولی دیشب از دماغمون اورد انقد گریه کرد
امروزم کلا خوابه از شبا میترسم کلا
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی بچه ها, ازمایش خون داد بچم بمیرم الهی براش, اخه صنوبر میخوام ببینم بر اثر چی ممکمه عفونت گرفته باشه من واقعا خیلیییی رعایت میکنم
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
یوتاب جان نگرانیتو درک میکنم هیچی بدتر از مریضی جگرگوشه آدم نیس، ایشالا که هیچی نیس، توکل به خدا
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
یوتاب جان به دکتر گفتی همسرت کرونا داره؟
پسر منم تب کرد و علائم پسر تو رو داشت دکتر گفت کروناست
خودم زودتر گرفته بودم
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
عاطفه جان
بعد از شستن بچه حتما کامل خشکش کن یا باز بذار تا خشک شه بعد پوشکش کن.
یوتاب جان
ان شالله که چیزی نیست ولی حتما به دکتر بگو همسرت کرونا داره.پسر من تو کرونا فقط تب شدید داشت که در نهایت با استامینوفن و بروفن به صورت یک بار در میون(هر ۴ ساعت یک بار) پایین اومد.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی بچهها حتما الان میرم میگم بهش
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۷:۴۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۷:۵۱ عصر، توسط Rose.)
یوتاب جان عفونت طبیعیه
گویا خیلی شایع شده
ما هم تا همین یک ماه پیش که پسرم با اسهال عفونت گرفت، اصلا برخورد نکرده بودیم... بخصوص بچه هایی که شیرخشک می خورن آنتی بادیاشون شاید پایین تر باشه برای همین مستعدترن... اصلا حای خودسرزنشی نیستش برای شما...
هر آلودگی ویروسی و باکتریایی می تونه منجر به این وضعیت بشه... که هر کدومم درمان خودشو داره و جای نگرانی نداره.... فقط چند روز زحمتت زیادتره عزیزم...
کرونای پسرم رو هم با تب سادهو احتمالا بدن دردی که نمی تونست به ما بگه گذروندیم... برای همین میگم حتما بگو باباش کرونا داره... بالاخره یکی دو هفته باهم در تماس بودن...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم