ارسالها: 112
موضوعها: 0
تشکر Received:
612 in 110 posts
تشکر Given: 2,232
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
613
ندا جون نمیدونم چه نوع آزمایشیه.حتماً پیش دکتر آلرژی که برم اون بهم میگه.دکتر اطفال که فقط گفت باید آزمایش آلرژی بده که ببینیم به چه ماده های غذایی آلرژی داره...
البته حدود ۲-۳ ماهگیش آزمایش مدفوع داده بود که التهاب روده داشت و دکترش هم طبق آزمایش و دونه و خشکی های پوستش تشخیص آلرژی داد و شیر خشکشو پپتی تجویز کرد
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
صحرا جان امیدوارم آزمایش بدی و نی نی ات به هیچی آلرژی نداشته باشه
لطف میکنی بعدا که انجام دادی اینجا هم یه توضیحی بدی
ممنونت میشم
ارسالها: 112
موضوعها: 0
تشکر Received:
612 in 110 posts
تشکر Given: 2,232
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
613
ممنون عزیزم؛امیدوارم...
چشم ندا جون؛حتماً
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
۱۴۰۰/۱۲/۱۸، ۰۱:۵۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۸، ۰۱:۵۷ صبح، توسط 2015.)
من امشب به مرز گریه رسیدم تا بچه هام بخوابن!دخترم نمیخوابید سر و صدا میکرد،پسرم هم هوشیار میشد و خوابش میپرید...
سفیدی دندون روی لثه پسرم دیده میشه از بالا دیگه فکرکنم تو این هفته دربیاد مروارید کوچولوش...خداکنه زودتر در بیاد منکه سرویس شدم...
بچه ها من گوش دخترم رو سوراخ کردم الان دوهفته میگذره امروز میگه مامان پشت گوشم خشک شده،نگاه کردم که یه حالت چرک خشک شده بود..انگار ترشحات زخم هست که خشک میشه از اونا بود خیلی ترسیدم با پنبه الکلی تمیز کردم و پماد آ د زدم(چیزی که به ذهنم رسید اون لحظه) بعد گوشواره میخی رو دراوردم خیلب قرمز شده بود گوشش...حالا الان که نگاه میکنم انگاری سوراخش داره دوباره ترمیم میشه...چکار کنم؟
فاطمه هستم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
فاطمه جون بچه حساسیت داده خیلی از بچه ها به گوشواره غیر طلا و نقره حساسیت دارند اگه ادامه پیدا کنه جاش پر میشه و سوراخ بسته میشه. اگه اصرار داری گوشش رو سوراخ کنی طلا بنداز حتما. خود من همینطوریم تازه من تو ۲۷ سالگی گوشموسوراخ کردم اما حساسیت دادم همینطور که دخترت داده طلا انداختم.
البته ببین تا یه هفته قرمزی و یکم چرک طبیعیه ها
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
فاطمه جون من یادمه گوشمو که سوراخ کرده بودم دکتر تا یک هفته پماد تتراسایکلین داده بود که گوشواره رو دربیارم پمادو بزنم بهش بعدش بکنم تو گوشم.
نونا جون فکر کنم اولش تا یه مدت همون گوشواره بدلی که خودشون میندازن تو گوش آدم باید تو گوش باشه بعدا عوضش کرد
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
بله نوناجان حساسیت پیداکرده ولی اخه دکتره گفت تا یک ماه همین گوشواره باشه...حالا دیشب که دیدم سوراخش داره پر میشه دوباره همه رو الکلی کردم و همون گوشواره رو گذاشتم توش تا پر نشه تا ببینم چی میشه
فاطمه هستم
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
فاطمه جون بنظرم ببر دکتر احتمالا تتراسایکلین بده که بماله به گوشش و جنس گوشواره رو هم عوض کن یا طلا یا نقره
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
فاطمه جون حالا ببین باز چه جوری میشه ولی من فکر کنم تتراسایکلینو باید بزنی البته اگر تونستی بازبا دکتر مشورت کن
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
فاطمه جان به نظر منم حساسیت داده و بهتره که طلا بندازی
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم