ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ۱۲:۵۹ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ۱۲:۵۹ صبح، توسط nona.)
ندا حون اره عزیزم بدون هیچ شیرینکننده ای از ماه دوم به بعد سیب، گلابی، یا خرما ریختم. ( هرچند بچه ها فکر میکنم نباید خرما بدم استباهه بنظرتون؟ روزی یدونه خرما میدم من) نکنه به مزه شیرینی عادت کنه
طفلی مولا حوی دوسر یا فرنی رو خالیم میخورد اما من یه ماهه بهشون خرما هم میزنم
ندا جون تا عادت کنه قشنگ یه ماه طول میکشه
یا حتی دو ماه
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
الهام جان نه من هنوز وقت نشده ببرمش.احتمالا اخر هفته ببرم
فاطمه هستم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
منم شیرینش نمیکنم, یعنی همون اب و ارد برنج و اخرشم شیر خشک یکم, خرما و جو دوسر پرک رو هم خواستم تست کنم گفتم بذاررسرفه هاش قطعشه بفهم اگه حساسیت داشت
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ۰۱:۰۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ۰۱:۰۴ عصر، توسط (کژال).)
بچه ها من که هرچی آردبرنج داشته حذف کردم کلا. بچم دور از جونش مرد از یبوست
چه جیغ هایی که نمیزد
مامانم میگه یه وعده پوره گلابی بدم و یه وعده فرنی هیچی نمیشه. ولی من میترسم
راستی من واکسن زدم بهش. تب نکرد خداروشکر. ولی طبق معمول خوابش به هم ریخت
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
کژال من بااینکه چند روزه آرد برنج رو هم حذف کردم باز مشکل داره
گلابی هم مبدم
کلا با شروع کمکی بچه ها یبوست مییگیرن
حریره بادوم شروع نکردی؟
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
مژال ربطی به برنج نداره بدی یا ندی ( تاثیر داره ها اما نه اینکه فکر کنی کل یبوست به این هاطره) الان کلا بچه با شروع کمکی گوارشش عوض میشه پی پیش سفت سفت میشه زور میزنه گریه میکنه جیغ میزنه بعد از ماه دوم دیگه اکی میشه
ولی کلا سیب و گلابی بدی وضعش یکم بهتر میشه یا قاطی فرنیش و جوش کن یا خالی
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
بچه ها
كار من از پوره گلابي ملابي گذشته
كار به انجير خيس دادن و الوبخارا خيس دادن كشيده شده
تازه با اونام كار درست راه نميوفته
ازين پوره هاي هروبيبي خريدم هلو ، آلوسياه ...
من نميدونم چي توي شكمشونه كه افاقه نميكنه
گاها مجبور ميشم صبح قبل صبحانه ش سه سي سي منيزيوم بدم كه حسابي كار كنه روده هاش تخليه بشه
اخه چيه هي تيكه تيكه
بخ يبوست فكر ميكنم ضعف اعصاب ميگيرم
من با اين هيكل يك دهم اونچه كه پسرم به عنوان ملين ميخوره رو ميخورم خداشاهده به فنا ميرم
ايندفعه به بهداشت گفتم اوضاع اينجوريه، گفت طبيعيه چون فعاليتشون كمه روده هاشون خيلي تكون نميخوره
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ۰۳:۳۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ۰۳:۳۱ عصر، توسط nona.)
ایانه کینوا بده قشنگ شل شل میشه
متاسفانه دخترم خساسیت داشت وگرنه شل میکنه کامل
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
لیانه جون دکتر گوارش دخترم گفت تو سوپش روغن زیتون بریزم. دیگه مشکلی پیش نیومد.
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
بچه ها سعی کنید از مواد قوی استفاده نکنید که روده هاشون تنبل نشه، شربت منیزیم و روغن زیتون خیلی ملین های قوی هستن....
کدوحلوایی، جودوسرپرک، کینوا که نونا جون گفت، اینا خیلی ملایم هستن ولی موثرن... ماساژ هم که عالیه سرچ کنید براتون میاره... و اینکه حتما آب خیلی زیادتر از چیزی که الان میدید و فیبر زیاد توی برنامه ی غذاییشون بگنجونید...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم