ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
۱۴۰۱/۱/۲۴، ۰۲:۴۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱/۲۴، ۰۲:۴۳ عصر، توسط Nedaa28.)
من مکمل لاکتاول میخورم واسه شیرم که عالیه
خودم بعد زایمان آزمایش ندادم متاسفانه تنبلی میکنم
یوتاب جان مبارکه خیلی خوشحال شدم ایشالا صحیح و سالم میاد تو بغلشون
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی مونا جانم و مرسی ندا جانم واقعا انشالا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mona70، nona
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ندا لاکتاول رو میزان شیرتم اثر میذاره ؟ اگه خوبه اینبار اینو بگیرم
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۱/۱/۲۴، ۰۱:۱۱ عصر)mona70 نوشته است: مامانا من از دوستم صندلی ماشین دلیجان و گرفتم که فعلا کارم راه بیوفته،پولم گرفت ازم بابتش
اما یه طرف کمربندش وله کلا و پایینش به هیچ جا وصل نیست
نمیدونم این خرابه یا کلا یه دونه از کمر بندهاش آزاده؟
فاطمه جون شما یا بقیه بچه هایی که دارید بهم کمک بدید
عزیزم من متوجه مشکلش نشدم...
ولی کاش به جاش یه نو خریده بودی...
کلا صندلی ماشین به نظر من مهمترین خرید بچه محسوب میشه و اصلا دست دوش توصیه نمیشه چون حتی با یکبار تصادف از رده خارج میشه چون ممکنه شکستگی های ریزی توی قسمتهای غیرقابل دیدنش بوجود بیاد که ایمنیش رو کم میکنه... و اصلا مدت زمان استفاده داره و مثلا اکثر صندلی ماشین ها بعد از ۵ سال دیگه به درد نمی خوره و استاندارد توصیه می کنه که یه جدیدش رو بگیریم... اگه دوستت ۳ سالم استفاده کرده باشه، شما می بینی کلا دو سال برات ایمنی لازم رو تامین میکنه...
به نظر من، اگر ازت پس میگیره، پسش بده و برو یه برند معتبر و گارانتی دار بخر، بچه رو هم ببر همونجا نصب کنن برات و جلوشون تست کن بعد استفاده کن...
چون ببین خرید صندلی ماشین گذشته از اولین کاربردش که تامین سلامت بچه هست، خودتم آزاد می کنه واااقعا... یعنی انگار یکی مراقب بچه اس... دستت آزاد میشه، دائم یکی از سر و کولت بالا نمیره، یه جای ایمن میشینه خیالت راحت میشه و در نتیجه تنهایی هم همه جا می تونی بری باهاش... باید یه چیزی باشه که دلشوره نگیری... هزینه ای که می کنی هم سلامت جسم بچه اس، هم جسم و روح خودت...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، mona70، nona، مینو
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
نونا جان لاکتاول واسه من خیلی خوب بود ، با اینکه رژیمم ولی سینه هام سفت و پر میشه وقتی میخورم
از ۴ ماهگی من دیگه گالاکتومید نخوردم ، الان یکماهه لاکتاول میخورم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۱/۱/۲۴، ۰۵:۱۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱/۲۴، ۰۵:۱۱ عصر، توسط Celin.)
ترگل جان به نسبت بقیه بهتر بود
اما اونجوری که بگم کامل با گفته هاش خواب رو تنظیم کردم نه
نکات خوبی گفته
قبلش پیج سوده رو هم خونده بودم اما به نظرم دکتر هوش بهتر بود
دکتر هوش خوبیش اینه مهربونتره نسبت به بچه و موافق گریه نیست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Targol