ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
کتایون جان والا اصلا وقت نمیکنم زمان بندی کنم صبح و عصر میخورم
روزی دو تا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، کتایون خانم
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
کتایون جون من همه رو تا ۶ ماه میخوردم فقط هر روز نبودا مثلا کلسیم ماه اول هرروز بود بعد دو روز درمیون.اهن هر روز بود ولی من یادم میرفت یه روز درمیون میخوردم.مولتی ویتامینم دو روز در میون بود..ویتامین دی هم بود یادم نیست چقدر میخوردم..
بچه ها منم اهن لیپوزوفر فورت میدم ازمایش یک سالگی داد همه چی خوب بود.فقط قطره دادن مهم نیست غذا خوردن هم مهمه بالاخره فقط از قطره که نباید تامین بشه اهن بدن از غذا هم باید باشه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، کتایون خانم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۱/۲۴، ۰۶:۴۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱/۲۴، ۰۶:۵۰ عصر، توسط nona.)
ندا مرسی که گفتی من سه ماهی میشد دیگه گالاکتومید نمیخوردم اخساس کردم شیرم کمدشده مخصوصا که دخترم این یه هفته فقط متکی به شیر منه دوباره دو تا گالاکتومید گرفتم تمومش کنم میرمرو لاکتاول بثیا اونم میگیرم یروزدرمیون میخورمشون
مونا جان درسته دوستته ولی زنگ بزن به خودش بگو پولتم پس بگیر یعنی بهش بگی خرابه خودش پس میده تو تعارف نیفت
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
بابا جدی بودن نیست که حتما خودش موقع فرستادنش متوجه خرابیش شده اولا باید بهتون میگفت بعدم پول نمیگرفت الان واقعا تو تعارف نیفت زنگ برن خال و احوال کن عکسشو واتساپ کن ( یا اصلا ویس بفرست) بگو این چرا اینجوریه کمربندش وله٫ چجوری بسته میشه، اگه گفت خرابه بگو ای بابا چه حیف من نمیخواستم صندلی بخرم الان مجبورم برم بخرم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، mona70، Rose
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
راست میگه نونا مونا جون از این راه وارد شی خوبه ها, بگو این چجوریه؟ اصلا شاید قلقی داره خودش بلده کارت راه میوفته, اگه نه حل میشه قشنگ
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mona70، nona، Rose
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
وای ترگل...قلدری...جانم چه ناقلایی ه
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Targol، youtab