ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
کژال جون من باز سوال دارم.همسرم رفت پارچه فروشی تریکو گرفت.بعد مغازه دار گفته اینا تریکو این مدل هام تریکو ملانژ هستن.بعد همسرم جفتشو گرفت هر کدوم نیم متر.
به نظرم جفتش نازک هستن..حالا سوالم اینه تریکو ضخامت های مختلف داره؟فرقش با تریکو ملانژ چی هست؟
واسه بلوز تو خونه واسه پاییز و زمستون چی بگیرم که اینقدر نازک نباشه.
حالا نتیجه اشو بگم فعلا دو تا شلوار دوختیم خوب درومد.راضی کنندست واسه اولین بار.پسرم کلی ذوق کرد مراحلشو دید و بعد پوشید.جالب بود.
باید برم درمورد پارچه ها کلی اطلاعات پیدا کنم.اینجوری سخته..
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها چه شغلی رو پیشنهاد میدین ادم بتونه توی خونه با بچه انجام ببده، مثل فروش انلاین
مثل درست کردن و فروش و انوزش فینگرفود یا هرچی
لطفا نظراتونو بگین حتما بهم مرسی ازتون
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
راستی یوتاب ،یکیاز دوست های من ،کیک و دسر برا چند تا کافی شاپ درست میکنه و میبره
در آمدش خوبه ،دوستمم پرستاره ولی یه مدت کلا کارش این بود و راضی بود
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، youtab
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
چه پرستارای هنرمندی...
بابا شما چطوری وقت میکنین...رازتون رو به ما هم بگید
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
فاطمه خوب اینکه بچه نداشته باشی ،وقتت کلا آزاده
مثلا من یه شیفت سرکارم، بقیه روزم ماله خودمه نهایت یه غذا بذارم
شما که ۲ تا دسته گل داری ،معلومه ک کارت خیلی خیلی بیشتره
رسیدگی به بچه کل روز رو درگیرت میکنه
یکم دیگه صبر کنی،بچه هات از آب و گل در بیان،وقتت آزاد تر میشه حتما
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
یوتاب جان الیسام داره همکار فروش میگیره... کار بازاریابیش با همکارها، عکس، فرستادن محصول از نشانی شما وووو... از اونها...
به نظرم برای کسی که مجبوره از خونه کار کنه خوبه... چون حتی رفتن تا پست رو هم نداره که خودش با بچه کلی سخت و چالشی میشه...
به نظرم هر کار دیگه ای جز فروش آنلاین یا ادمینی با بچه ی زیر ۳-۴ سال توی خونه فقط اعصاب آدم رو خرد میکنه... هر هنری چیزی هم داشته باشیم، آدم دستش بسته اس...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 327
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,459 in 301 posts
تشکر Given: 680
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,604
۱۴۰۱/۲/۱۵، ۰۳:۵۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۱۵، ۰۴:۰۰ عصر، توسط Maryam8842.)
یوتاب خواهر شوهرت معرفتش رو داره پیج فروش روسری یا حالا یه چیز مرتبط دیگه ای بگیری زیر مجموعه فروشگاه و پیجش؟!
مثلا همسرت بهش پیشنهاد بده که اگه احیانا هم رد کرد برای شما دلگیری نشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نسیمه جااان
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
چه ایده ی جالبی مریم ،من خوشم اومد
خواهر کوچیکه منم دنبال یه کار از خونه میگرده ولی سرمایه هم نداره
میخاد باهاش شهریه جمع کنه بره دانشگاه
مامانم گفته کمکش نمیکنم چون اگه درس میخوند دولتی قبول میشد
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Maryam8842، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی بچه ها واقعا ازتون...
خیلی ماهو گلین به خدا...
اره مریم جون طفلی 100 درصد مطمئنم که کلی کمکم خواهد کرد اما میدونی سر اتفاقات اخیر ترجیح میدم مستقل باشم، میدونی منظورم چیه دوست جونم؟