ارسالها: 216
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,530 in 222 posts
تشکر Given: 2,279
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,530
ممنون نونا جونم .
بچه ها برای پودر شیر افزا منم از اول همین پودری که میگین رو استفاده کردم خود دکترم نوشته بود.فعلا قوطی دوم رو دارم مصرف میکنم.ولی خیلی شیرینه و تو نت هم خوندم انگار قندش بالاست .دیگه تصمیم گرفتم این که تموم شد قطره شیر افزا مصرف کنم.بعد به نظرتون تا کی باید مصرف کنیم ؟
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
شیرافزا تا هر موقع لازم بود و دوست داشتی بخور..من تا ۲ ماهگی خوردم واسه اطمینان.البته تو ماه دوم یه روز درمیون خوردم.با خوب غذا خوردن مشکلی پیدا نمیکنی
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
دوستان شما تو ماه آخر خاکشیر و کاسنی خوردید؟ ضرر نداره خوردنش؟
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۰/۵/۲۵، ۰۲:۳۳ عصر)(کژال) نوشته است: دوستان شما تو ماه آخر خاکشیر و کاسنی خوردید؟ ضرر نداره خوردنش؟
خاکشیر توی اون روزای آخر زایمان طبیعی پیشنهاد میشه چون دهانه ی رحم رو نرم می کنه... اگه سز هستی بهتره با دکترت مشورت کنی که یه وقت خدای نکرده دچار مشکل یا زایمان زودرس یا اورژانسی نشی...
کاسنی هم من ضرری ندیدم...
ولی اگه برای زردی میخوای بخوری، واقعیتش اینه که ربطی نداره... بسته به گروه خونی داره و زردی بسته به اینه که بچه کامل کامل به دنیا بیاد و سیستم روده ایش تکمیل باشه که بتونه راحت هضم رو انجام بده و خوب شیر بخوره که بیلی روبین دفع شه و در بدن نمونه...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
سلام مامانا
خسته نباشین
ی کرم ایرانی برای زخم سینه شیردهی گفته بودین قبلا
متاسفانه اسمشو فراموش میکردم
اگه بشه ی بار دیگه اسمشو بگین تهیه کنم
ممنون
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
سلام خانوما پوشک مولفیکس سایز ۱ ،۴۰ تاییش خوبه برای بدو تولدش؟ یا کمه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۵/۲۵، ۰۶:۰۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۵/۲۵، ۰۶:۰۶ عصر، توسط nona.)
ستی جان سایز یک تا نزدیکای یه ماهگی ( حدود سه هفته) جواب میده. روزانه ۸ تا متوسط حساب کن بسته ۴۰ تایی حدودا برای پنج روز بسه.
الهام گلی هرچی پیدا کردی اکی هست
هیدرودرم، ژنو، پالمرز، ماستلا هرچی
من که geno گرفتم ، ۸۰ تومن ایناست فکر کنم خیلیم خوب بود بدرد چند روز اول میخوره دیگه بعد سینه ترمیم میشه
همون یکی که گرفتم تقریبا یک پنجمش استفاده شد