ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
ترگل اگر موقعیتتو درست متوجه شده باشم توی سربالایی گیر کرده بودی؟ ببین دستی رو بکش بعد گاز بده و پاتو از روی کلاج آروووم بردار مثل همون نیم کلاج که میخوای بکنی ولی چون دستی کشیده شده خیالت راحته که ماشین عقب نمیره بعد که یه کم گاز دادی دستی رو بیار پایین دیگه ماشین حرکت میکنه به سمت بالا اینجوری نه خاموش میشه نه عقب میره
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
ترگل تو سربالایی ها باید اول پاتو از ترمز برداری بزاری رو گاز بعد همزمان و خیلی سریع پاهاتو روی گاز و کلاچ الا کلنگی کنی، اون فرز بودن اولش که سریع بزاری رو گاز خیلی مهمه.
تو کلاسای رانندگی برعکسش یاد میدن، میگن اول پاتو نصفه از روی کلاچ بردار لرزش که افتاد پاتو از ترمز بزار رو گاز بعد اروم از روی کلاچ بردار، در صورتی که اولا این کار خیلی طول میکشه و سرعت عملتو میاره پایین ،بعدشم دیسک و صفحه رو نابود میکنه به مرور زمان. اون مال مبتدی ها و کساییه که دارن رانندگی یاد میگیرن.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، Targol، صنوبر۷۱
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
اره عزیزم. این کارو تا حالا نکرده بودم. یادمه قدیمها مربیم گفته بود پا رو ترمز باشه، با کلاچ بازی کنم تا ماشین بلرزه، بعد پامو از ترمز بردارم بذارم رو گاز. امروز میخواستم این کارو کنم فکر کنم چون شیب خیلی زیاد بود گاز نرم جواب نمیداد و ماشین عقبی میرفت. پس میگی گاز بدم، بعد کلاچ رو کامل ازاد کنم بعد دستی رو بخوابونم؟؟
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
صنوبر جون اینجوری فکر کنم خیلی به ماشین فشار میاد. کلا حرکت کردن با ترمز دستی بالا واقعا آسیب زنندس.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Targol، صنوبر۷۱
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
میدونم چی میگی. واسه خودمم پیش اومده. فقط سعی کن سرعت عملتو ببری بالا و سریع پاتو بزاری رو گاز و یکم فشارش بدی، همین باعث میشه ماشین عقب نره اصلا. بعد همزمان که گاز میدی کلاچ رو آروم بیار بالا.
از همسرت برو بپرس، همسرتم چون حرفه ایه همین کارو میکنه، هیچ راننده ی حرفه ای منتظر به لرزش درومدن کلاچ نمیشه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، Targol
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
خانم ترگل گاز بیشتر بده که خاموش نکنی البته پاتم رو کلاچ یکم فشار بده پایین که ماشین یهو نپره جلو
گاز ورمه گاز ورمه که یارو میگفت یادت باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، Targol