ارسالها: 260
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,033 in 429 posts
تشکر Given: 5,849
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,208
لیانه جووونم مباااارکه عزیز دلم. خیلی خوشحال شدم خبرو خوندم.
ایشالا به سلامتی و دل خوش جابجا بشین و تو خونه جدید خاطره های قشنگ بسازین.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نیوشا123
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۱/۵/۲، ۰۴:۵۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۲، ۰۴:۵۶ عصر، توسط liyane.)
الهام عزيزممم قوربون محبتت ممنونتمممم
يوتاب جونممم دوست خوبم چقد خوندن پيامت بهم حس خوب داد از خدا ميخوام تمام آرزوهاي خوبي كه براي من از لبات جاري شد،اول براي خودت اتفاق بيوفته
نيوشا جون ممنونتمممم واقعا منم از خدا ميخوام اين تاپيك پر خير و بركت باشه و تك تك خانوما بيان و بهمون خبر خوب بدن
تيانا جون مرسي عزيزمممم از دعا و انرژي مثبت شما
پري سيماي مهربونمم مرسي دوست خوبمممم ممنون از قلب پاك و صافت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نیوشا123، پری سیما
ارسالها: 308
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,579 in 285 posts
تشکر Given: 2,919
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,595
وای بچه ها چه تاپیک خوبی!!! کژال جان رسانه جان مبارکتون باشه انشاءالله به شادی و دل خوش برید تو خونه هاتون و دست راستتون روی سر ماها باشه
بچه ها ما الان ۶ ساله میخوایم خونه عوض کنیم اگه از نوعروس شیش سال پیش کسی تو تاپیک خونه بود منو یادشه باور کن!!!
همیشه خودم پیگیر بودمو میگشتم الان که درگیر بچه ام اصلا وقت سرچ کردن و زنگ زدن ندارم اگه تو کل روز ۲ ساعت وقت پیدا کنم درس میخونم
دعا کنید شوهر شلمان منم بگرده یجا پیدا کنه این طلسم خونه شکسته بشه!!! یعنی میشه منم بیام بگم ماهم خونه خریدیم!!!!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• پری سیما
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۱/۵/۴، ۱۲:۰۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۴، ۱۲:۰۶ صبح، توسط liyane.)
لي لي جون فكر كنم منظورت از رسانه من بودم خخخ مرسي عزيزمممم
كژال چقد عقيده ها با هم فرق ميكنه
همسر من سرش خيلي شلوغه واقعا وقت نمكرد بريم دنبال خونه
يه بار كه اعتراض كردم گفت به برادر يا شوهرخواهرم ميگم برن دنبال خونه
منو ميگي؟!!!! يعني فقط پاره ش نكردم. انقد عصباني شدم جيغ و داد توي ماشين كه خونه اي كه مال منه رو برادر و شوهرخواهرت برن بپسندن؟! اصلا من سليقه اونارو قبول دارم؟! يعني يه كاري كردم شوهرم به شكر خوردن افتاد
ديگه من توي ديوار ميگشتم هر موردي خوشم ميومد زنگ ميزدم هماهنگ ميكردم ، خودشم ساعت ٦ ميومد خونه ميرفتيم بازديد
لي لي جون اين تاپيك دستش خيلي سبكه
انشالله زوده زود مياي خبر خونه خريدنتو ميگي ما ذوق ميكنيم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
البته درست ميگي چون ماهيت كارشون با دروغه
معمولا هم عدد اعلاميشون از عدد مالك بالاتره و به خريدار ميگن من n تومن ميارم پايين ولي شيرينيشو ازت ميگيرم
البته من بلدم چطوري دروغشونو دربيارم
بيشتر مواردي هم كه رفتيم ديديم هماهنگي هاي تلفنيشو خودم انجام دادم بعد با همسرم براي بازديد رفتيم
ولي هميشه چه براي خريد چه فروش حتما بايد خودمم باشم
جوري كه همسرمم عادت كرده بدون من براي قرارداد نميره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61، ستیلیته
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
فاطمه جون، کژال جون و لیانه جون خونه نو مبارک ایشالا همیشه صدای خنده و شادی بپیچه تو خونه هاتون
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• (کژال)، 2015