ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
به به بچه ها مبارکتون باشه، لیدان من کابینتاتو خیلی دوست دارم رنگ چوب عالیه حالا در ترکیب با سفید یا طوسی...لیانه جان برای شما هم خیلی قشنگه...کابینتای طوسی و سورمه ای و رنگی الان مد شده و خیلی قشنگن بنظر من...متناسب با تم خونه عالی میشن. کلا کار خوبی کردی عوض کردی این بساز بفروشا نمیکنن حداقل خونه رو بی کابینت بفروشن قشنگ میان گند میزنن به قیمت فضایی هم میفروشن...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane، لیدان
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
ليدان جون يعني الان از كابينتات خسته شدي؟! چرا آخه؟
ندا جون منو ترسوندي
منم وسايلام بايد بره تري اتاق خواب تا همه چي تكميل بشه خودمم ميرم شمال نكنه منم دو ماه زابه راه بشم؟!
صنوبر جان من از اينستا ايده ميگيرم
اي گفتي سوفي جون بعد نميكنن درست هم انجام بدن كابينتا از سقف فاصله داشت نكرده بودن تا سقف ادامه بدن كابينت نصفه به چه درد ميخوره
بعد جزيره يه قور و زشت
سراميك كف رو مات كار كرده بودن الان كه ما آينه اي گذاشتيم انقد تغيير كرده
يعني با بي سليقه گي هرچه تمام تر
فقط سرويس بهداشتي هارو واقعا شيك كار كرده بود كه نياز به دست زدن نداشت
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
۱۴۰۱/۵/۲۵، ۰۴:۱۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۲۵، ۰۴:۱۲ عصر، توسط لیدان.)
مرسی نداجون و صوفی جون
لیانه جون اره حس میکنم آشپزخونه نورش کمه و تیره ست. شاید ازبس به سفید عادت کرده بودم
ما سقفو یه تایل یه دست مشکی زدیم با چراغهای نقطه ای سفید
ببین هرکس مییاد خیلی تعریف میکنه اما حس میکنم فقط واسه چند ساعت قشنگه و تو طولانی مدت کسل کننده میشه
اخه همسایه طبقه پایین هم کابینتش سفید طوسی تیره(مایل به مشکی) بود من دیدم اما رنگ سفید مشکی اصلا جالب نبود به نظرم یعنی یه ترکیب رنگ خیلی قدیمی . به کابینت خودم بیشتر علاقمند شدم
کلا درگیرم. خخخ
لی لی مرسی عزیزم. چشمای همتون قشنگه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61، liyane
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
لیدان جون خیلی خوشگلن مبارکه باشه
پیج مونا صیادی هم ببین اونم کابینت هاش تیره اس
ترکیب جالبی داره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• لیدان
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
۱۴۰۱/۵/۲۵، ۰۴:۱۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۲۵، ۰۴:۱۶ عصر، توسط لیدان.)
لیانه من الان دقت کردم چرا کابینتهای قبلی هرکدوم یه ارتفاعی دارن؟؟ جلل الخالق!
واقعا نمیدونم چرا بساز بفروشها اینکارو میکنن انقدر از سر وته همه چیز میزنن
اگر کار شیک و خوب تحویل بدن در ازاش پول خوب هم بگیرن بهتر نیست؟!
مری❤️
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۱/۵/۲۵، ۰۴:۳۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۲۵، ۰۶:۰۸ عصر، توسط liyane.)
موردشور كابينت قبلي هارو ببرن
يعني رسما گند زده بودن
فقط اين وسط كلي اسراف شد اخه نو بودن ولي كارايي نداشتن
لي لي جون ممنونتم عزيزممم
انشالله دل به كار بده و بگرد دنبال خونه و بيا براي ما تعريف كن ما هم لذت ببريم