ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
پروانه جان خیلی قشنگ و زیبا بود آشپزخونه، معلومه که خوش سلیقه هستید حسابی، ان شالله تو این خونه خاطرات خوبی رقم بزنید❤️
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
صنوبر جون ممنونم عزيزم
احتمالا تنها تفريح منم تا دوسالگي پسرم همين باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی، صنوبر۷۱
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۶/۱، ۰۵:۵۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۱، ۰۵:۵۶ عصر، توسط nona.)
پروانه جان مبارکتون باشه و با دل خوش زندگی کنید واقعا عاشق خونه شخصی و ویلاییم بهترین آپارتمان تو بهترین لوکیشن هم برام جذابیت خونه شخصی حیاط دار رو نداره عاااالیه
راجع به کمد ریلی هم ببین خیلی به سازنده و جنس ریل و کاری که ارائه میشه بستگی داره جالباسی و جاکفشی ورودی خونه ما هم ریلیه ولی فوق العادست ۱۰ ساله یکبار خراب نشده اصلا عالیه اما کتابخونمونو جای دیگه سفارش دادیم سالی یبار مشکل پیدا میکنه طول سالم با مشکله سخت جابجا میشه
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
بچه ها خونتون مبارکتون باشه. ایشالله کلی لحظات قشنگ توی خونه هاتون داشته باشین.
پروانه جون خیلی خیلی با سلیقه و زیبا. خیلی لذت بردم. واقعا هیچی خونه ویلایی نمیشه.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
واااااااااااااای پروانه جونم خیلیییی شیک و باسلیقه عزیز دلم
انشالا توی خونتون همیشه صدای خوشی و خندتون همراه با سلامتی بیاد
عاااالی بود عااالی........
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
۱۴۰۱/۶/۲، ۰۱:۳۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۲، ۰۷:۰۸ عصر، توسط maryam_na.)
مبارکتون باشه پروانه جون، چه خونه خوشگل و شیکی. آره، کمد ریلی اصلا خوب نیست مگه یکی که محدودیت فضا داشته باشه. ما همه کمدهامون عادین مشکلی نداریم باهاشون. یکی که ریلیه اذیت می کنه و باید درشو عوض کنیم.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
شیدا ولی من عکس کمدم روشب میفرستم خیلی عالیه حرف نداره ده یازده ساله هیچیش نشده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی، شیدا