ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
سلام به همگی
دوستای عزیزم ،من یادم رفت از دکترم بپرسم این سوال رو
من قبل بارداری گاهی امگا ۳ میخوردم ،هر روز نبود ولی هفته ای ۲الی۳ بار میخوردم
الان میتونم ادامه بدم یا ضرری داره؟
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
نسیمه جان هیچی بدون مشورت با پزشکت نخور حدی استامینوفن ساده، دفعه بعدی بپرس ازش اگه اوکی داد بخور
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مرسی سوفی جون
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۱/۷/۹، ۱۲:۲۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۹، ۱۲:۲۳ صبح، توسط atefehjjjjjjj.)
سلام
بچه ها نمیدونستم سوالمو کدوم تاپیک بپرسم
من بعد زایمان پ ر ی و د نشدم اصلا
کسی مثل من نبوده؟
نسیمه جون منم ویار خیلی بدی داشتم و دقیقا تا پایان هفته ۱۳ بود
جوری ک هر ماده سفید رنگی حالمو بد میکرد ماست پنیر تخممرغ
مسواک ک اصلا نمیتونستم بزنم
مرغ حالمو وحشتناک میکرد
من هوای تازه و خوراکیای خشک مثل پتی بور یا بيسکوئيت ترد نمکی حالمو بهتر میکرد
بین تموم میوه ها هم فقط سیب میتونستم بخورم و خیار
ولی خیلی سخته درکت میکنم انشالله زودی بهتر بشی
این مرحله رو رد کنی ۳ ماهه دوم بارداری گلستان میشه انشالله
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,296 in 182 posts
تشکر Given: 987
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,486
عاطفه جان پریود نشدن بعد از زایمان طبیعیه
من بعد زایمانم ۱۳ ماه پریود نشدم، دقیقا روزی که پسرم ۱۳ماهه شد اولین بار پریود شدم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
عاطفه جان منم بعد از سزارین دقیقا یک سال و ده روز تا پریودم فاصله افتاد
طبیعیه
حتی بعضیا تا زمانی که شیر میدن پریود نمیشن
دیگه خودت بهتر میدونی که حتی در این مدت هم امکان بارداری هست و باید جلوگیری داشت
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مرسی بچه ها از راه کار هاتون ❤
بهم گفته بودن ساقه طلایی خوبه ،خریدم یه روز خوردم ،الان جلدش رو میبینم بالا تختم حالم بد میشه، امروز از دسترس خارجش کردم
فک میکردم خیلی کیک تولد بهم بچسبه ،ولی یه برش کوچیک فقط خوردم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
مرسی
خیالم راحت شد
میگم شما بعد زایمان روش جلوگیریتونو تغییر دادین یا همون جلوگیری طبیعی قبل بارداریتونو داشتین ؟قبل بارداری منظورم کلا بعد ازدواجه