ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
شیدا خب اجرت کارت بالا س ،اینهمه تراش خورده
گرمی ۱۷۵۰ تقریبا حساب کرده برات ..
واسه منم ک تقریبا اجرت بالا نبود ۱۶۵۰ حساب کرد
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
نسیمه جان بله دقیقا، تمامش تراشه و درخشان
۹درصد هم مالیات و ۷ درصد هم سود فروشنده بود گمونم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
چه اجرتش بالا بوده...ولی خیلی شیکه شیدا،مبارکه عزیزم
ابگینه جان حالا که سرویس داری پس سکه بخر،من خ ش بزرگه م یه بار اورد نشونمون داد حدود ۳۰تا سکه خریده بود۱۵سال پیش و طوری بسته بندی کزده بود که اگه جلوی دستت هم بود متوجه نمیشدی طلاست،بعد اون سال خریده بود سکه تمام رو دونه ای۳۰۰هزار تومن...میگفت سرمایه گذاری فقط سکه خوبه.اونم مثل تو چنتا سرویس داره
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• آبگینه
ارسالها: 280
موضوعها: 0
تشکر Received:
632 in 155 posts
تشکر Given: 2,122
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
665
سلام بچه ها
طلاهاتون مبارک باشه، به خوشی استفاده کنید
منم این چند سال هر چی طلا خریدم دست دو با اجرت پایین خریدم چون تنها راه مطمئن و کم ریسک برام همین سرمایه گذاری روی طلاست ولی الان دیگه سعی میکنم چند ماه پولم رو سیو کنم سکه تمام بخرم. به نظرم اگه قصدتون سرمایه گذاری بلند مدته سکه گزینه خیلی خوبیه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received:
2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
۱۴۰۱/۷/۱۸، ۰۹:۴۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۱۸، ۰۹:۴۵ عصر، توسط آبگینه.)
ممنون بچه ها پس یه مقدار به سکه تبدیل میکنم
بقیه ش دستبند بر میدارم
سوال بعدی . سکه تمام یا نیم؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 1
موضوعها: 0
تشکر Received: 3 in 1 posts
تشکر Given: 3
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
(۱۴۰۱/۷/۱۸، ۰۹:۴۵ عصر)آبگینه نوشته است: ممنون بچه ها پس یه مقدار به سکه تبدیل میکنم
بقیه ش دستبند بر میدارم
سوال بعدی . سکه تمام یا نیم؟
سکه امامی
8 گرم طلای 24 عیار گرمی حدود 1800
کمترین گپ رو بین ارزش ذاتیش و قیمت معامله رو داره
ربع نوسانات بهتری داشته همیشه برای این دولت خوبه
ولی بیشترین گپ و حباب رو داره که اگه احیانا اتفاقاتی بیفته جالب نیست
الان ربع پهلوی اگه اشتباه نکنم با ربع ازادی 2 میلیون اختلاف قیمت دارند
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
پری سیما جان مبارک باشه
خیلی قشنگ و ظریفن
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
پری سیما خیلی قشنگن مخصوصا اون انگشتر پر من عاشقشم، به خوشی استفاده کنی