ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
آبشار شه*ید باقری منظورته؟
اونجا ۴۰ به بالاس
من سمت دریاچه ام آبشار فقط اونجارو میشناسم
شهرک چیتگر جنوبی ، شهرک دانش ، شهرک دانشگاه اینا نوساز بین ۲۳ تا ۲۶ تومنه میتونی اجاره بدی
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
ندا این قیمتایی که گفتی برای آپارتمان هایی با سند تعاونی هست؟ یا نه ،شخصی سازه؟
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
هلیا خیابون آبشار با منطقه آبشار فرق داره..
خیابون آبشار یک خیابون شرقی غربی طولانیه، از خیابان هفده شهریور جنوبی (پایین میدان ژاله قدیم) شروع میشه تا خیابان ایران (پایین تر از میدان بهارستان که مجلس هست) ادامه داره.
بافتش قدیمیه. اما یک پارک و فضای سبز خیلی دل به نشاطی داره..
همونجاییه که قدیمیها بهش میگن آبشّر
منطقه خوبیه ولی خب دو تا محله پایین ترش میشه میدون خراسون.
بعضی فامیلهای قدیمی ما اون سمتا می شینن. من بلدم اونطرفها رو.
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
دنیا جان میگه آبشار روبروی چیتگر فکر کنم
رخشید جان شخصی سازه ، البته شهرک زیاده من اینارو گشتم واسه خونه کوچیک خریدن
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
ندا پس چرا قیمتاش پایینه؟ یعنی میخوام بدونم دلیل خاصی داره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
۱۴۰۱/۷/۱۹، ۰۲:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۱۹، ۰۲:۳۵ عصر، توسط Nedaaa28.)
پیکانشهر هم یه تحقیق کنین میگن قراره کلا بکوبن بسازن واسه سرمایه گذاری خوبه
الان خیلی قدیمیه
خیلیا الان اونجا خریدن انداختن بمونه
البته که اجاره هم میره همبن الان
رخشید چون به نسبت جای معمولی حساب میشن
شهرک راه آهن و برجای دور دریاچه و کوهک و آزادشهر اینطرفا خوبن و گرون
ولی اینایی که گفتم محله های قدیمی هستن که تازه داره توشون ساخت و ساز میشه و رو به پیشرفتن
همین شهرک دانش پارسال تا متری ۱۰ بود الان شده ۲۳ تا ۲۶
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
بچه ها خوش بحالتون ک به مهاجرت قکر میکنید
ماها ک شرایط مهاجرت نداریم چی کنیم؟
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
۱۴۰۱/۷/۲۴، ۰۳:۰۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۴، ۰۳:۰۳ عصر، توسط Nedaaa28.)
بچه ها یه راهنمایی میکنین؟
ما یه خونه فروختیم که ۳ تومن اول معامله دادن ، قرار بود امروز ۱ تومن دیگه بدن ، باقی واسه سند بمونه
حالا صبح بهش پیام دادم پول واریز شده؟
جواب داده با توجه به اوضاع مملکت نتونستیم جور کنیم در اسرع وقت میریزیم !!!!!
گفتم ما جای دیگه معامله کردیم چک دادیم
مردم روانی شدن
چیکار کنیم به نظرتون؟
۱ تومنم فسخه معامله اس
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
ندا جان سخت نگیر، ماهم هربار خونه معامله کردیم خودمون سروقت بودیم اما به دیگران در حد یک هفته ده روز مهلت دادیم.
تا اینکه سر خونه آخر خودمونم دو هفته بدقول شدیم سر یک دوره چک..
خودخوری نکنید راست میگن اوضاع بیریخته.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی