ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
۱۴۰۱/۸/۸، ۱۰:۵۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۸، ۱۰:۵۸ صبح، توسط پروانه ابریشم.)
عاطفه جان
بخاطر گرمای گاز کنار یخچال جای کمدی مایکروفرا با یخچال عوض کن
یعنی مایکرو و لباسشویی بیاد جایه یخچال
واسه کشو هم زیر مایکرو را کشو بده 4تا کشو میشه
هود تو کار بزن
کابینتات چون زیاد نیست تا سقف بره
انتخاب خوبی کردی که ساده انتخاب کردی
یه پیشنهاد خوب اینه که کمدی ها و یخچال همه بیاد سمت راست و گاز و سینک و لباسشویی سمت چپ
ارسالها: 1,002
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,452 in 741 posts
تشکر Given: 87
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
2,746
عاطفه مبارکه اما من تجربه کابینت های گلاس کامل سفید داشتم به نظرم بی روح میکنه خونه رو. الان ترکیب طوسی و سفید یا سبز و سفید خیلی رو بورس و شیک درمیاد. تو پینترست به اونها هم ی نگاه بکن.
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
ممنون از نظراتتون
ولی دقت نکردین ک گفتم نمیشه جای وسیله هارو عوض کنم
سازنده خونه زده لوله های آب رو فقط سمت راست زده ینی لباسشویی و سینک رو اصلا نمیتونم بیارم اونطرف
از طرفی لوله گاز رو هم همون سمت راست زده ک تصور کنید اصن گاز و سینک و لباسشویی ی طرف جا میشه ؟ طراح کابینت گفت چجوری بهش پایان کار داد این مهندسه؟
خلاصه قرار شده بریم ببینیم میشه لوله گاز رو بیاریم سمت چپ جوشکاری کنیم یا باید با شلنگ اینکارو بکنیم
واسه همین دستمون بستس
در مورد طرحش ک ساده انتخاب کردم چون ب بودجم نمیخورد پله ای
رنگش هم بنظر منم بی روحه بخاطر همین گفتم ردیف بالا اگر طوسی باشه شاید بهتر بشه ک بچه ها میگن نه !
گاز رو ک باید جاشو عوض کنم حالا اونطرفتر میگم بیاره ولی اون کمد چپی رو بنظرم چون قاب آشپزخونه هست ضایعه بفرستم وسط کار !
در مورد هود توکار منم گفتم ولی گفت اینجوری قشنگتره از سادگی در میاد طرح
چیییییکار کنم هعیییی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
عاطفه اگر اجاق گاز فر دار داری دیگه فر تو کار رو میخوای چیکار؟
میتونی اونو قسمت تا جایی که زیر فر تو کار هست رو کابینت بلند کنی (بعد توش طبقه بندی هم بزنی که از فضاش استفاده کنی)بعد زیرش رو سه تا کشو در بیاری
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
عاطفه جان خیلی هم قشنگه همین طرح خودتون. فقط اگر بتونه کابینت بلندهای سمت چپ قاب یخچال رو به سمت راست بیاره مشکل فاصلهی گاز و یخچال هم برطرف میشه. هودتون هم به نظر من قشنگه، من خودم هود این شکلی رو از هود مخفی بیشتر دوست دارم. تمیز نگه داشتنش سخته ولی عوضش کابینتی بالای گازت نیست که چرب بشه و یه هود هست که مرتب تمیزش میکنی. فقط چون اپن یا جزیره نداری به نظرم فضای کار و روکابینتی خالی کم میاری و این بعداَ بزرگترین مشکلت میشه. اگر بتونی بیخیال کل اون قسمت مایکروفر یا فرتوکار یا توستر بشی و به جاش همون مدل کابینت و روکابینتی بالای لباسشویی رو یه خرده بیشتر ادامه بدی در درازمدت بهتره. میتونی از اون فضا برای آشپزی استفادهی واقعی کنی. الان این طرحی که دادین خوشگله، ولی به شرطی که بشه اپن یا جزیره هم در کنارش بیاد که خب شما میگی نمیتونین. به نظر من فضا داشتن برای کار مهمتر از طبق مد روز پیش رفتنه. همینجوریشم طرح ساده و شیکی هست (بدون اون قسمت فرتوکار منظورمه).
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۸/۸، ۰۵:۱۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۸، ۰۵:۲۰ عصر، توسط nona.)
عاطفه جون خیلی خیلی خیلی مبارکه واقعا از دیدن خونه یا طرح کسی اینقدر خوشحال نشده بودم چون میدونم چقدر ذوقشو داری
بعدم اگه دستتون کمی خالیه هایگلاس نزن گرون میفته خیلی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii، ستیلیته
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
نونا میدونم بی ربطه ولی منم هرگز از دیدن پست کسی اینقدر خوشحال نشده بودم خخخخ
جات خیلی تو سایت خالیه
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
قربونت برم میس شین جونم واقعا گرفتارم دخترم روزبروز سخت تر میشه هم خواب هم غذا هم شیطنت اصلا یه وضعی نگم فقط گاهی میرسم یه سر کوچیک بزنم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• miss shin
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
عاطفه جون مباركه عزيزم ساده و شيك
فقط اگه خواستي دورنگ كني
استانداردش بالا سفيد ، پايين طوسيه
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
ممنونم از همتون بچه ها
خیلی دوستتون دارم
قراره شب زنگ بزنم بگم ک اون کابینت سمت راست اجاق رو بیاره بین اجاق و یخچال و بشه کشو
بالاش هم ک خالیه یکم فضای کار بیشتر میشه البته من میز ناهار خوری دارم ۶ نفره ک شاید اونم ب کارم بیاد دیگه
اون کمد سمت چپ رو نظرم بود بیارم بینشون و میان تهی بشه مثل باقی کابینتا ک چون سمت کمد ستونه نمیشه اونو جابجا کنم !
راستش با تمام تفاسیر همسرم هود اریب دوس داره ن توکار !
و رنگش نظر من از بالای کمد سمت راست و تموم کابینتای ردیف پایین طوسی بشن و ردیف بالا و تموم کمد سمت چپ سفید
نظرتونه؟
نونا جون و میس شین جون مرسی لطف دارین بهم
در مورد هایگلاس هم چون من پله ای دوس داشتم طرح کابینتمو و ی قدم اومدم عقب همسرم دلش سوخت گفت پس از هایگلاس عقب تر نمیارم دیگه زیاد ذوقت کور نشه
گفت ی موقع دیدی خونه جای بهتر خواستیم برین کابینت خوب الان بزاریم ارزش خونه بیشتر میشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona