ارسالها: 240
موضوعها: 0
تشکر Received:
896 in 201 posts
تشکر Given: 323
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,039
لیانه جون
نمیدونم حجم نرمال خونریزی چقد باید باشه
و ایا خونریزی پیوسته هست یا میاد و قطع میشه تا یه مدت
کاش بتونی از یه پزشک مشاوره بگیری
نمیدونم تو اسنپ پزشک زنان هم داریم یا نه
هزینه ویزیت بدی مشورت بده بهت که ایا روندت نرمال هست یا نه
میترسم زیاد قرص بخوری برای خودت مضرباشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
۱۴۰۱/۸/۱۸، ۰۴:۳۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۱۸، ۰۴:۳۹ عصر، توسط Heven.)
لیانه جان من اول یکم خونریزی داشتم بعد جنین اومد بعدم یه عالمه لخته دفع شد قبل اتاق عملم خونریزی کلا قطع شد
مال من توی نیم ساعت تموم شد خونریزیم اینجوری نبود همش خونریزی داشته باشم
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
خدا نکنه عزیزم انشاالله توی خونه دفع بشه دیگه نخواد بری بیمارستان
من میام همش چک میکنم بگی دفع شد برم سراغ کارام
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
۱۴۰۱/۸/۱۸، ۰۵:۰۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۱۸، ۰۵:۱۱ عصر، توسط miss shin.)
لیانه جان خیلی متاسفم شدم برای اتفاقی که برات پیش اومده امیدوارم خیلی راحت این مرحله رو پشت سر بگذاری
منم تو ۹ هفته سقط داشتم فکر نکن حتما چیز خاصی باید دفع کنی من تو۹هفته ی لخته اندازه ی نصف کف دست سقط کردم مال شما که باید خیلی کوچیک تر باشه نشانه ی سقط کامل اینه که درد شدید بگیری دفع کنی و بعدش کاملا از درد رها بشی و دردی نباشه کاملا مثل زایمان اما در اشل خفیف تر
اگه برات مقدوره برو توی وان آب گرم اگه نمیتونی روی دستشویی فرنگی بشین شلنگ آب گرم رو به کمرت بگیر خیلی تاثیر داره
حتما فعالیت کن در کنار این قرص های فشار باید خودت هم تلاش کنی تا نطفه کنده بشه اگه میتونی تند راه برو طناب بزن نمیتونی پله بالا پایین کن نمیتونی حداقل ی کم راه برو یا حالت سجده بشین سرفه کن اینا راهنمایی های دکترم
و حتما حتما فردا برو سونو بشو فقط امیدوارم قبل قرص سونو داده باشی
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
لیانه جون
امیدوارم خیلی راحت برات بگذره.
کتایون عزیزم
منم دلم برات تنگ شده عزیزم.دختر گلت چطوره؟
ارسالها: 215
موضوعها: 0
تشکر Received:
698 in 148 posts
تشکر Given: 983
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۱
اعتبار:
958
لیانه جونم ایشاله تا الان که این پیامو میدم همه دردا و خونریزی هات تموم شده عزیزم... حتما بیا از حال خودت خبردارمون کن
بعدم مطمئن باش همه جز اینکه نگران حال تو هستن به هیییییچ چیز دیگه فکر نمیکنن
مینو جون دخترکم دوباره اسهال شده بود هفته پیش، الان خداروشکر بهتره... بچه ها رو ببوس از طرف من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی، مینو
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
۱۴۰۱/۸/۱۸، ۰۷:۰۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۱۸، ۰۷:۱۰ عصر، توسط maryam_na.)
با دارو فکر کنم راحت بشه انداخت لیانه جان و نگران نباش و امیدوارم که خیر باشه براتون و راحت تموم بشه.
احتمالا خیلی کوچیک باشه لیانه جان و چیز خاصی نبینه و مثل پریود باشه چون معمولا از شش هفته میگن که با سونو چیزی دیده میشه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
لیانه جون
زود بیا و خبر سلامتیت رو بده عزیزم
فقط به سلامتیت فکر کن ک سامیار کوچولو مامان پرانرژی و شاد میخواد
انشالله همین هفته اینده با خنده روی لب بار مسافرت رو ببندین
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی