امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها
#51
آره ماری فریز هم کردم
والا از خدا بی خبر می گفت اندازه ی توت فرنگی بود، حتی بعد فریز هم همین رو گفت... ولی شادانلو گفت هیچ مشکلی نداری................. و با کپسولی که داد، چندین سال هیییچ عفونتی نداشتم
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Mari90، nona، خانم فسقلی
پاسخ
#52
ماری جان یادم نیست ۵،۶ سال پیش بود
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Mari90، خانم فسقلی
پاسخ
#53
رخشید جان من اقاحسینی قبلا راجع بهش مفصل نوشتم صرفا چون خواهرم بیش از اندازه بهش اعتماد داشت و قبولش داره رفتم و اینکه چون سنم بالای ۳۵ بود خواهرم‌نظرش این بود تحت نظر فوق نازایی باشم که اگر مشکلی داشتم مجبور به تعویض دکتر نشم
ایشون جزو بهترینهای نازایی ایرانند قطعا جزو‌ سه نفر اول
اما خب یکسری موارد هم دارن زمان انتظار طولانی، بحث حجاب
اما من برای دومی هم اگر خواهرم قبولم نکنه که نمیکنه احتمالا پیش ایشون باز خواهم رفت و قطعا توصیشون میکنم
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • خانم فسقلی، رخشید
پاسخ
#54
نونا ممنون از توضیحاتت
متاسفانه من تکست ترو مربوط به ایشون ندیدم...
منم ۳۵ هستم و تنها نکته اش که از یوتاب شنیدم ویزیت گروهیش هست که مرددم میکنه من خیلی پرایوسی برام مهمه ...
مبحث حجاب متوجه نشدم میدونم که خودش محجبه است ....
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • خانم فسقلی
پاسخ
#55
بچه ها من یه چیزی بگم ! فقط نظر شخصیمه ! امیدوارم کسی ناراحت نشه !
به نظرم اگر یکی کارش واقعا درست باشه ، دانا و باسواد و اهل مطالعه باشه ، در این حد مذهبی نمیشه ! اگر هم بشه اعتقادات خودش رو داره و به کسی کاری نداره ! اونم توی جایگاه پزشک و بیمار !! اصلا نمیتونم درک کنم!

واقعا این رفتارش به روز بودن و اهل مطالعه و تحقیق بودنش رو میبره زیر سؤال!
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • **ماهور**، Mari90، خانم فسقلی، رخشید، نسیمه جااان
پاسخ
#56
ماهور بنظرم پوینت منفیش برای من همین ویزیت گروهی هست وگرنه من خودمم حوصله سوال جواب ندارم :-)) زیاد حرف نزنه خوشحالم میشم
من خیلی ساده هستم ولی خب حجاب اینا ندارم مثلا چکار میکنه ؟ Big Grin

شیدا این و ال یاسین اتندهای دانشگاه تهران هستن و( درگوشی بخوام بگم جز پزشکان رانتی ) کسی دعوام نکنه
عموم با همسر ال یاسین دوست بوده کاملا میشناسیمشون
حالا من پیش آشنا نمیخوام برم به هزار و یک دلیل
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • maryam_na، خانم فسقلی، شیدا
پاسخ
#57
وای چه بده ماهور، کار خوبی کردی نرفتی. این همه متخصص خوب، من خودم برام خیلی مهمه دکترم از نظر اخلاق و شخصیت فهمیده و باشعور باشه و در عین اینکه واقعیت و اطلاعات درست بهم میده مهارت گفتاری داشته باشه و بلد باشه با افراد چه جوری برخورد کنه اونم فردی که خب به خاطر مشکلاتش از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشه.
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • **ماهور**، خانم فسقلی
پاسخ
#58
سلام
ماری عزیز من ۷ سال پیش زخمم رو فریز کردم برا من واقعا آزار دهنده شده بود و خیلی اذیت مبشدم
زخم من به خاطر عفونت های شدید که درمان غلط شده بودن ایجاد شده بود برای یه عفونت ساده پیش کلی دکتر رعتم ولی تشخیص اشتباه میدادن و داروهایی که فقط بدنم ضعیف تر میکرد تا سری آخر که رفتم پیش ی دکتر دیگه اول بهم دارو داد وقتی داروها جواب ندادن مجبور به فریز شد کلا ده دقیقه شایدم کمتر زمان میبره و درد زیادی هم نداره دردش مثل دردهای خفیف پریوده
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Mari90، خانم فسقلی
پاسخ
#59
رخشید جان اگه ساده ای اکی هست اما اگر موی پریشون آرابش تند و غلیظ بری نگاهش جااب نیست
ببین ایشون و دکتر ال یاسین زن داداش خواهر شوهرند اما نمیدونم شما کفتی رانتی یا کس دیگه سر دانششون هیچ شکی نیست اصلا قبل اینکه برن جبهه بعنوان پزشک ، پزشکی قبول شده بودن و صرفا بعد فراخوان خ م ی ن برای تربیت پزشک زن اینها از جبهه برگشتند
اما خب بجز مذهبی بودن حکومتی و طرفدار حکومتم هستند متاسفانه حالا اینچه از چه رانتی استفاده کردند من اصلا نمیدونم ولی با وجودی که خودم مخالف عقایدشونم صد درصد به دانششون بسیار احترام میذارم.
ویزیت گروهیم بله ماهور جان گفتند چهار پنج نفر با هم میرن داخل
سونو تک تکه اما خب بقیه احتمالا صداها رو میشنون
اناق باردارا معمولا یکی دو نفره
بسیار مختصر باید توضیح بدی معمولا هم توضیح لازم نداره اصلا
از نظر اینکه احساساتی باشه نه نیست اما به وقتش محبت میکنه ( ممکنه البته Smile )
اگر برات مهمه که تنها ویزیت بشی اصلا ایشون و دکتر ال یاسین رو پیشنهاد نمیدم

اما انتخاب شخص خودم توی پزشک زنان قطعا ایشون یا آل یاسینه

شیدا جان منم موافقم واقعا برام عجیبه علم روز و مذهب در کنار هم قطعا اگه ایشونو نمیدیدم و نمیشناختم میگفتم امکان نداره اما خب الان میلینم گویا همه چیز ممکنه
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Mari90، Sufii، خانم فسقلی، رخشید، شیدا
پاسخ
#60
بچه ها منم بگم براتون Big Grin
منم راستش اولین بار رفتم پیش آقا حسینی به خاطر اینکه روماتولوژم معتقد بود باید پیش دکتری برم که با بیماریم و داروهام اشنایی کامل داشته باشه
متاسفانه قبلش 3تا دکتر زنان مطرح توی نت رفتم یکیشون کلا اسم داروهامو نمیدونست
یکیشون هم نشست جلوم گوگل کرد ببینه من چمه
اونیکی هم 12 تومن جدا از بیمارستان زیر میزی میگرفت
... 
من بار اول رفتم و راستش خورد تو ذوقم اما برای جواب آزمایشام و سونو و اینا بار دوم رفتم توی اتاق سونو برام توضیح داد حین سونو اخرش که اومدم پایین خیلی باهام مهربون بود بنده خدا فکر کنم حالمو دید دلش سوخت چون گفت باید ای وی اف بشم
... 
راستش من به انرژی ادما خیلی اعتقاد زیادی دارم، بعدش که طبیعی باردار شدم دیگه موندم پیشش، حتی میومدم غر میزدم از دوری راه و شلوغی کلینیک و اخلاقش همسرم میگفت به باسوادیش فکر کن
... 
باز توی اتاق باردارا ادم راحتتره و من گاهی حین معاینه تند تند سوال میپرسیدم خخخ
... 
بعد خ ش بعد از 7 تا سقط و 150 تا دکتری که توی کل ایران رفت خودش گفت میخوام برم دکتر تو خوندم خیلی خوبه
ببین مرد و زن و پیر و جوون و خوش اخلاق و قرتی و تک ویزیتی و... همه چی داشت تو دکتراش
حتی بعضی از دکتراش اونقدر معروف بودن که با بدبختی وقت بعدیشو 3،4 ماه بعد میگرفت
رفت پیش این
من بهش همه جیو گفتم باز رفت و اومد و گفت وای نه من نمیتونم اینجور اخلاقو تحمل کنم
رفت پیش دکتره خ ش وسطی اما وقتی زایمانامونو باهم مقایسه کرد برگشت باز پیش اقا حسینی
... 
اقا حسینی برای زایمان من از ساعت 12 شب که رسیدم بیمارستان انلاین در تماس بودن باهاش تا 2 اومد بیمارستان و 40 دقیقه بعد زایمان کردم، یعنی از وقتی گفتن وضعیت بچه بده و میریم برای زایمان تا برم اتاق عمل نیم ساعت شد وقتی رفتم واقعا فکر میکردم حالا بابد وایسم تا دکتر بیاد چون شنیده بودم دکترا برای زایمان اکثرا تاخیر دارن خیلی
اما رفتم دیدم با لباس سبز جراحی تو اتاق عمل نشسته منتظرمه
این برام یه دمیا بود توی اون شرایط واقعا و اینکه من (ببخشید) 2بار بالا اوردم توی اتاق عمل و لرز شدیدی داشتم، استرسم بی نهایت بود اما اونقدر خوب و مهربون باهام رفتار و برخورد کرد که خدا میدونه
ظرف 5،6 دقیقه بچه دنیا اومد و رفت خودش
فرداشم ویزیتم کرد ساعت 7 صبح و اصلا یکی دیگه شده بود از مهربونی خخخخ
... 
خ ش هم که مرخص شد گفت دم در اتاق عمل دیدتش 
میگفت عاشقش شدم 10 تا دیگه ام بیارم میرم فقط پیش خودش
... 
من علم و سوادش برام خیلی می ارزید 
منم با مانتو جلو باز و گاهی مقنعه چون از سرکار میرفتم گاهی با شال بودم موهامم معلوم بود اما نه اونقدر
به قول بچه ها پلنگ طورارو یه جوریه باهاشون
خب به نظرم هر کسی یه جوره و یه اعتقادی داره دیگه 
اما من به شدت به کارش و علمش و انرژیه خوبش اعتقاد دارم رخشید جون
Heart  پسر دو ساله من  Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Mari90، maryam_na، nona، خانم فسقلی، رخشید
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان