ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۸/۳۰، ۰۲:۵۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۳۰، ۰۲:۵۶ عصر، توسط Donya.)
نونا جان ال جی 8 کیلو مدل F4J6TNP8S از بانه با 18.5 میلیون میشه خرید.
ما همینطوری ازشون خرید کردیم تلویزیون 65 اینچ گرفتیم، بعد تحویل و روشن کردن در محل پولو گرفتن خیلی هم سروقت آورده اند.
مدل ماشین لباسشویی 8 کیلو ال جی FH2J3QDNPO سفید 15 میلیون هست.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
دنیا میتونی معرفی کنی پیجشون بریم ببینیم
اتفاقا منم میخوام برای کسی ماشین لباسشویی بخرم هی عقب میفته ...
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۸/۳۰، ۰۶:۱۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۳۰، ۰۶:۲۱ عصر، توسط nona.)
رخشید و دنیا جان نه ال جی و سامسونگ دیگه بانه و پیرانشهر قیمت گرفتم چون اونجا سالهاپروژه داشتم آشنا دارم خواستید معرفی کنم اما چندان نمیصرفه. پدر شوهرمم برای این عروس خانم یه دوقلوی سامسونگ میخواست بگیره الان که کردستان تو وضعیت اع* ت**صاب ولی همین آشناهامون قبمت دادند ۵۵ تحویل تهران ما از همین تهران ۵۶ گرفتیم ( البته اصل کره که دیگه نیست و پیدا نمیشه همشون مونتاژ هستن) لباسشویی هم قیمت تهرانن حدود ۵۰۰ تا نهایت یک تومن اختلاف داشتند باید ۲۲-۲۴ بدم
اره ساین جان دقیقا دیدم میشه بوش ترک خرید
تازه سلین با گارانتی ما ۵۶ گرفتیم چون کردستان تو تعطیلیه اصلا جنس جدید نمیارن
فقط سلین من بوش ترک نداشتم اطرافیانمم نداشتن خوبه بنظرت؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
نونا من فکر کردم به صرفه تر هست
یه گروه پیدا کردم تو تلگرام لباسشویی ال جی مدل v5 زده ۱۱ تومن
بعد سرچ کردم کمترین قیمت داخل ترب ۱۸۷۰۰ تا ۲۳۵۰۰
گیج شدم
بوش ترک برای ظرفشوییشو من قبلا دیده بودم اگر اشتباه نکنم داخل استیل نبود پلاستیکی بود لباسشویی نمی دونم ...
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۸/۳۰، ۰۶:۵۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۳۰، ۰۶:۵۸ عصر، توسط youtab.)
اخ اره ایسان جون
اصلا خوب نیست
هم صداش زیاده هم مکشش کم
کلا جارو برقی به نظرم فقط بوش
بی نظیره
نونا جون من همسایمون حدود 4ساله پاکشوما داره میگه خیلی راضیه
قبلش سامسونگ داشته
...
من رفتم این شهر لوازم خانگی و ایوان و اینا همه میگفتن جی پلاس همون میفیت ال جی رو داره
البته نمیدگنم من خودم ال جی کره دارم

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• آیسان ۹۶
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
نونا جان من خودم ال جی دارم مامانم بوش آلمان ،ترک اطلاع ندارم
ال جی هم تو لباسشویی خوبه دوست داشتی بررسی کن
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ال جی عالیه خودمم ال جی دارم سلین یخچال لباسشویی ظرفشویی اما گرونه الان بعنوان کادو دو تا مدل دیدم حدود ۲۴ ان
والا نمیتونم اینقدر هزینه کنم همین ۱۶ هم اول میخواستم ده بدم دیدم کوفتم پیدا نمیشه با ده
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
نونا جان من بکو دارم راضیم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
آرزوجان ممنونم چک میکنم مدلاشو یه سر چک کردم البته قیمتش حدود ۲۰ هست یه مدلش ۱۷.۷۰۰ هست باید اونو نگاه کنم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven