ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
مرسی رز جان و ماهور جان
چای ماسالا خوشمزه اس گاهی وقتا درست میکنم
فقط مشکل اینجاست شیر خیلی با معده ام سازگار نیست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
اگه تا حالا قهوه نخوردین یا باهاش میونه خوبی ندارین خییییلی خوشحال باشین
من یه معتاد واقعی ام
تو کل بارداری فقط دکترم کچل کردم که میتونم قهوه بخورم؟ آخرشم بعد سه ماه اول شروع کردم روزی یه فنجون
پسرمم که آلرژییش شدید بود از صبح تا شب مرغ آب پز بدون ادویه رو که میخوردم ناراحت نبودم فقط تو ذهنم دلم قهوه میخواست ، اولین چیزب هم که بعد یکسالگیش تست کردم همین قهوه کثافت بود الانم روزی دو تا میخورم کمش هم نکردم
هم دلم میخوادش هم نمیخواد
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
منم کلا اهل هیچی نیستم
چای اگه دورهمی باشه میخورم ،وگرنه تنها اصلا
مصرف چای خودمونم محدوده ب صبحانه اونم همسرم میخوره فقط
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۹/۷، ۰۱:۵۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۷، ۰۱:۵۴ صبح، توسط Mari90.)
من چای ماسالا هم دوست ندارم، البته تا حالا امتحان نکردم ولی وقتی ادویه هایی که توش میریزن دیدم و میخک هم جزو موادش بود کلا انصراف دادم تصور شیر و میخک وحشتناکه برام
شاید اگر رفتم هند اونجا امتحان کنم شاااید
ولی چایی سیاه خیلی دوست دارم چایی تلخ ایرانی با ته مزه گس
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۹/۷، ۰۲:۰۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۷، ۰۲:۱۵ صبح، توسط nona.)
صنوبر من نه تنها قهوه نمیخورم و نخوردم اصلا به شدت بدم میاد تا حالا حتی امتحانم نکردم به شدت چای خورم تو بارداری واقعا مردم از بی چایی ای. همسرم برعکسم خیلی خیلی کم چای میخوره شاید جلسه ای چیزی تو خونه لب نمیزنه صبح قهوه با تراول ماگ میره سرکار که تو مسیرم بخوره
محل کارشم یه قهوه ساز نیمه حرفه ای داره اونجام تا عصر دو تا شبم دو تا خونه
اصلا افتضاح قهوه خوره من متنفرم. و همچنان بعد سالها هر روز و هر شب که برای خودش قهوه درست میکنه میگه برات درست کنم ؟ یکم ازین بخور و من هر روز بهش میگم خسته نشدی این سوالو میپرسی ؟ اونم میگه والا انسانها تغییر میکنن من هر روز امیدوار میمونم!
ماری من چای ماسالا بدم نمیاد طعم جذابی داره اما گهگداری فقط اما نه به اندازه چای سیاه عادی
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
۱۴۰۱/۹/۷، ۰۲:۱۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۷، ۰۲:۱۲ صبح، توسط **ماهور**.)
من در طول روز اصلا قهوه نمیخورم چون عجیب بی خواب میشم، فوقش کاپوچینو بخورم. ولی به معنای واقعی کلمه عاشق قهوه ی اول صبحم. اصلا به عشق اون صبحانه میخوردم. حیفففف الان ازش محرومم.
ماسالا هم خیلی دوست دارم ولی فقط در حد کافه رفتن. اینکه بخوام هر روز بخورم نه. مری به ترکیبش فکر نکن، اصلا اونجوری که فکر میکنی نیست. خیلی خوبه.
من شکلات ۸۵ درصد شکلات مورد علاقمه. نه شیرین تر دوست دارم نه تلخ تر.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، Rose، youtab
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
وای میخک!
یه مدت م ش تو چایی خشک دونه های میخک ریخته بود
یعنی رسماً عذاب بود
دونه ها را جدا میکرد بعد برای ما چایی دم میکرد ولی بازم بو میداد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، آبگینه
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
من هم چايى خور حرفه اى ام و هم روزى يه دونه بايد قهوه ترك بخورم، ولى از وقتى فهميدم باردارم روزى دو تا چايى كم رنگ و قهوه كلا تعطيل
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، Rose، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
سیما شما که لکه بینی داشتی فعلا مخصوصا سه ماه اول چایی رو حذف کن اگرم میخوری در حد آب جوش زرد باشه
حواست باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، sims s، youtab