ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۹/۸، ۱۲:۳۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۸، ۱۲:۳۳ صبح، توسط Mari90.)
ساغر تو شیشه یا تو فر ماهیچه و گوشت بپز بخور
اتفاقا تو شیشه خیلی خوشمزه میشه
آب انگور هم به وزن دهی کمک میکنه ولی اون اواخر بخور چون قندش بالاست
صنوبر انقدرررر ذوقتو کردم❤️
ارسالها: 658
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,329 in 498 posts
تشکر Given: 574
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,525
بچه ها خيلي ممنون همه رو نوشتم
برم انجام بدم بعدش ميام گزارش ميدم نتيجه چي شده?
ميخندي و در دلم پر ميشود از خوشبختي
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
صنوبر جان سعی کن روزی نیم ساعت پیاده روی تند داشته باشی قندتم تنطیم میشه
آب روزی ۸ لیوان بخور
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، صنوبر۷۱
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
خیلییی ممنونم ماهور جان و ندا جان از راهنماییتون.ندا جان آب خیلیی کم میخورم پس امیدوارم آبو زیاد بخورم بهتر بشه.پیاده روی هم سعی میکنم که برم.
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
۱۴۰۱/۹/۸، ۱۰:۰۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۸، ۱۰:۲۳ صبح، توسط sims s.)
ممنون نونا جون
نه یوتاب فعلا که دیابت و فشار ندارم
نسیمه من در حالت کلی لگنم پهنه فرم انداممه ولی شکمم تخت تخت فعلا هم هیچی معلوم نیست لباسای قبلمم اندازه اس. فقط احساس میکنم خیلی ریزه خواری میکنم که اونم دوستان توضیح دادن میوه و لبنیات باید اضافه تر مصرف کنیم
ندا ولی من هر روز یه دونه موز میخورم. در کل 5 واحد میوه، 2 یا 3 واحد لبنیات، هر روز صبحونه یه تخم مرغ آب پز با یه تیکه نون سنگک، یه مشت آجیل 4 مغز با چند تا دونه مویز، نهار هم مثل قبل همراه با سالاد و سبزی خوردن ولی یکم حجمش کمتر شده، قبلا که اصلا شام نمیخوردم الان در حد یه پیاله عدسی یا سوپی یه تیکه کوکو. با این اوصاف احساس میکنم همش در حال خوردنم و وزنم خیلی بالا خواهد رفت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، youtab
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
سیما جان خوبه تغذیه ات عزیزم
من موز زیاد نمیخوردم چون قندم یه دوره ای ۹۰ شده بود
فقط سعی کن موادغذایی مفید بخوری ، نگران وزن نباش همه اش برمیگرده
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• sims s
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
راضی ام منم مثل نونا 10 کیلو اضافه کنم نه بیشتر