ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
اره واقعا واسه طبیعی دکتر نقش پررنگی نداره ،فقط لحظات آخر میاد ک بگه بودم
کسی ک طبیعی میخواد حتما باید مامای خصوصی با تجربه بگیره
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، رخشید
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
اره ماما تجربه داره ،اونم نه هر مامایی
وگرنه معلومه ک علم پزشک زنان بالاتر هست
اما تو بحث تکنیک و ورزش برای زایمان بهتر ،سطح پایین تری دارن
بیشتر تمرکزشون روی سز هست و دارو درمانی
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، رخشید
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
رخشید آره خب خارج آخرش ممکنه پزشک بیاد ولی مثلا کانادا اگه درست یادم باشه، در صورتیه که مشکل خاصی باشه که مثلا چند قلویی یا بارداری پرریسک باشه... وگرنه ماما می گیره... ولی ماماهاشون چند تا چند تا از اول یا حداقل از اول فاز فعال، کامل کنار مادر و بچه هستن و ورزش میدن، نیروهای خدمات قوی دارن که مادر رو ورزش بده... حتی توی خونه میرن و بچه رو بدنیا میارن... اما اینجا چی... من خصوصی بودم، تنهای تنها... فقط میومدن هی می خوابوندن که از این صدای قلب ها بچسبونن و منم تکون نخورم و درد بکشم و بچه به رگ فشار بیاره (که شاید سز بشم که شدم)........................
کلا با اینکه سعی کردم انتخاب های خوبی داشته باشم، اما اصلا انتظاراتم توی زایمان برآورده نشد و یکی از ترس های من برای بارداری احتمالی مجدد، همین بحث زایمان هست که انگار هیچکس براش مادر مهم نیست... کلا اولین باره که جایی دارم از این ناراحتیم میگم......... خیلی برام سخته....
والا رخشید ماماهایی که کلاساشون رو می رفتم، می گفتن متخصصا دو سال ویلیامز رو می خونن... دیگه من سرچ نکردم 2 ساله یا 4 سال...
آره نسیمه، اصلا نباید با طناب دکتر زنان برای طبیعی توی چاه رفت... من به شدت پشیمونم... اگرچه آخرم سز شدم ولی 10-12 ساعت درد که کشیدم بخاطر بی معرفتی مامای خصوصی که باهاش حرف زده بودم، تنهایی با همسر بودم و دیگه فقط طبق اطلاعات خودم جلو می رفتم و با اینکه خصوصی هم بودم، ماماهای خودشون اصلا و ابدا بگو اومده باشن یه ورزشی چیزی بدن، اصلللللللللا...
آره به نظر منم متخصصای زنان باید برن سراغ بحث های درمانی و سز.. ماماهامون هم حرفه ای تر بشن... دخترامون قوی تر بشن که بتونن طبیعی زایمان کنن تا حد امکان.. اگرچه برای من هم واقعا سز راحت تر از طبیعی بود... طبیعی زمان زیادی درد کشیدم اما باز نمی شد... ولی همونجا از دردش متنفر شدم... اما سز برام خیلی عالی بود واقعا... اما به نظرم اگه متخصصا فرت و فرت زخم های زنان رو فریز نکنن، دخترامون تغذیه ها و ورزش های خوب انجام بدن، همون طبیعی خیلی عالیه... منم اگه بازم بخوام انتخاب کنم سز رو انتخاب خواهم کرد... ولی فعلا که ابدا ابدا دلم نمی خواد دوباره اون راه رو برم....
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• maryam_na، nona، رخشید
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
بچه ها یه دکتر زنان خوب توی مشهد میشناسین
من هرکدوم رو میرم نظرات رو در موردشون میخونم ناراضی هم دارن
دکتر اولی هم که رفتم پارسال آبان چون میخواستم کارم رو زود راه بندازه اگر دارو لازمه بده مجبور شدم دروغ بگم که همه رو نوشته توی پروندم الان روم نمیشه برم پیشش
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
سپی جان اخلاقشم خوبه؟ من دکتری که آبان رفتم فاطمه هاشمیان بود
دکتری هم که بعد بارداری زیر نظرش بودم محبوبه رستمی بود
دکتر خوبی بود ولی الان حالم بد میشه وارد مطبش میشم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sepi
ارسالها: 1,437
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,178 in 511 posts
تشکر Given: 3,535
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
8,176
۱۴۰۱/۹/۲۰، ۱۰:۴۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۰، ۱۰:۵۴ عصر، توسط Sepi.)
آره من یکی دو بار باهاش ویزیت شدم،خوش اخلاق بود.متخصص نازاییه البته.
دکتر سمیرا شهابی نژاد همخوب بود.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
آره برای طبیعی اینجا هم ماما کلا بالای سر فرد هست و دکتر کار خاصی نداره. مثلا اگه کسی اپیدورال بخواد متخصص بی هوشی یه میاد وصلش می کنه و یه مشکل خاصی پیش بیاد دکتر میاد. مثلا اگه کسیو محبور بشن برش بزنن و بخیه بخواد اینجا دکتر میاد. کلا اینجا دکترها بخیه می زنن نه پرستارها. سر سزارینم خود دکتر بخیه می زد. ولی حتی المقدور تمام تلاششونو می کنن که بدون برش باشه یا اگه لازم بشه بچه با وکیوم دربیاد هم دکتر میاد فکر کنم. به قول رز، کلاسهای آمادگی برای زایمان، ماساژ، طب سوزنی و راهکارها و مشاوره های مختلف هم اکثرا ماما میده یا کسی که همه شرایطش خوبه و بارداریش بدون هیچ مشکلیه اینجا ماما تو خونه هم می تونه تجهیزات حتی وان مخصوص ببره برای زایمان.
ارسالها: 711
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,397 in 502 posts
تشکر Given: 1,956
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,663
بچه ها دکتر زنان خوب تو تهران میشه معرفی کنین؟
اگه غرب باشه بهتره برام
زودم وقت بده