ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
نونا جان پسر من هیییییچ عکس العملی به من نداره
یعنی کلا بو مو و صدا و تصویر براش مهم نیست
تو این 20 روز هیچ علامتی نداشته که نشون بده من با بقیه براش فرق دارم.
نمیدونم چون زیاد پیش مامانمه اینجوریه
یا چون کوجولوعه
یا چون تو ان آی سیو بوده اون اوایل
یا چون پسره بی احساسه اینجوریه 
راستی اعترافتو خوندم. کلا تو انتخاب اسم پسر با من و همسرم تفاهم داری. چون اسمی که من انتخاب کرده بودم البرز بود. اسمی که همسرم انتخاب کرد سهند.
الانم گذاشتیم سهند
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۶/۲۹، ۱۱:۳۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۶/۲۹، ۱۱:۳۶ صبح، توسط nona.)
یوتاب جون کلا این قطره ها همشون دایمتیکونن گویا مال منم دایمتیکون فعال شده ( سایمتیکون) هست فکر کنم همشون یه چیزند. ایشالا با همینا مسکلشون حل بشه یطوری ترکیباتشو نام بردی گشنم شد 
کژال جون زوده برای عکس العمل ( از یه ماه به بعد بهت عکس العمل نشون میده) نه بابا مامانشو میشناسه خیالت راحت نه ماه باهات بود 
خیلی قشنگه اسم گل پسرت سهند، حرف نداره من دنا رو هم دوست دارم کلا اسم کوهها و قله ها رو دوست دارم خیلی خاصن سهند، الوند، البرز، دنا همسرم به شوخی میگفت نگرانم اسم بچه رو پسر میشد بذاری اشتران کوه
ولی خدایی اسم باید به سلیقه مامان بابای بچه باشه هرکی خوشش نمیاد اصلا مهم نیست یادم نیست اون اعترافو در جواب اعتراف کی نوشته بودم که از اسم البرز خوششون اومده بود اطرافیان زده بودن تو ذوقشون
والا به کسی چه. اسمی که معنی خوبی بده و پدر و مادر دوسش داشته باشن بهترین اسمه
راستی اتفاقا پسرا خیلی احساسی و وابسته به مادرشونن
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
کژال جون چقدر اسم پسرت قشنگه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژال جون خیلیییییییییییییییییییییی اسم قند عسلت زیباااااست
منم البرز تو گزینه هام بود اما امان از اطرافیاااااااااااااان............
آره نونا جون راست میگی رو اینم نوشته سایمتیکون من اشتباه گفتم
راستی اسم اون قطره آ د جدیده برای شرکت یوروویتاله
اما خیلی بدمزس
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
اسم پسر خودتم خیلی قشنگه یوتاب جون خاص و قشنگ
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی نونای مهربونم
از وقتی اون تاپیک پیام روشنگ دیدم انگار یه وزنه رو سینمه
خدا به خودش و کوچولوش قدرت بده که به سلامت بگذرونن این مرحله رو............................................
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۶/۲۹، ۰۳:۴۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۶/۲۹، ۰۳:۴۴ عصر، توسط (کژال).)
مرسی دوستان
اره یوتاب دقیقا امان از اطرافیان. شوهرم اول با البرز موافق بود. ولی تا گفتیم همه شروع کردن به خوشمزه بازی. که اسم بعدی رو بزارین کرج. یا چرا میزارین البرز. تهران که نزدیک تره
البته برای من مهم نبود ولی خوب شوهرم انگار پشیمون شد.
دوستان شما پوشک نی نی هارو طبق ساعت عوض میکنید؟یا هی چک میکنید؟ من هر سه ساعت عوض میکنم و هربار پی پی کرده باشه میشورم. اینجوری اکیه؟
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۶/۲۹، ۰۴:۳۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۶/۲۹، ۰۴:۳۴ عصر، توسط nona.)
آره یوتاب منم خیلی تو فکر روشنک و دخترشم
ایشالا که خال هر دوشون زود خوب بشه بیاد این تاپیک
کژال حیش که معلومه هر موقع پوشکش پف میکنه عوض میکنم پی پی هم تقریبا همیشه بغل من یا باباش پی پی میکنه سریع بعدش متوجه میشیم و عوض میکنیم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
دفیقا نونا جون
کژال جان منم دقیقا جیش رو عین نونا وقتی پف میکنه اما اون یکی رو ماشالا از ۳متری بوش میاد و مبشورمش
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
چرا پوشک پسر من پف نمیکنه?
ازین به بعد بیشتر دقت کنم ببینم کی پف میکنه
|